آزار و اذیت زن جوان

5 شرور متجاوز دستگیر شدند

5 شرور متجاوز که با تهدید و ارعاب اقدام به ربودن یک زن جوان و آزار و اذیت وی در جاده تلو کرده بودند ، از سوی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۱۵۷۱۰

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش و در حالی که هوا بشدت بارانی بود، زنی مضطرب و هراسان با حضور در وقت کشیک دادسرای ناحیه 21 با ارائه شکایتی عنوان کرد 5 نفر با تهدید و ایجاد رعب و وحشت وی را ربوده و پس از انتقال به جاده تلو ، مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در پی این شکایت، دستور دستگیری 5 متجاوز آدم‌ربا صادر و با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس امنیت تحقیق در این زمینه آغاز شد.

با بررسی و تحقیقات بعدی از زن شاکی، وی گفت چندی پیش با جوانی به نام محمدرضا آشنا شدم و او قول داد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید.

زن جوان در ادامه اظهار کرد: روز حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا درخصوص زمان خواستگاری با یکدیگر صحبت کنیم.

وقتی به محل قرار رسیدم، 4 جوان راه خودروی محمدرضا را سد کرده و سوار خودرو شدند و با انتقال من به جاده تلو، همگی در این محل مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ اسماعیلی، رئیس پایگاه چهارم امنیت پلیس تهران با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از مطرح شدن این شکایت تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات دامنه‌دار خود را آغاز کردند و با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آمد مشخص شد سرکرده این باند یک شرور سابقه‌دار به نام فرهاد (معروف به سیاه) است که دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله شرارت است.

رئیس پایگاه چهارم افزود: با به دست آمدن این اطلاعات 5 متهم پرونده یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند که با اعتراف آنها به جرم سیاه و آدم‌ربایی، مشخص شد فرهاد سیاه به دلیل چندین فقره جرم دیگر تحت تعقیب ماموران کلانتری 144 تهرانپارس بوده است.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: با صدور قرارقانونی برای اعضای این باند، تحقیق از متهمان درخصوص دیگر جرایم ارتکابی آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها