مدیرفنی تیم فوتسال فولادماهان اصفهان گفت: تیم‌های برتر گروه A مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا برگزار کننده دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.
کد خبر: ۳۱۵۶۳۶

حسین شمس در گفتگو با مهر ، با بیان این مطلب در خصوص دیدار فولادماهان مقابل آلتین تاش قرقیزستان گفت: تیم قرقیزستانی شروع خوب و پرقدرتی داشت. این تیم از دو بازیکن خوب برزیلی در ترکیب خود بهره می برد که یکی از آنها به نام «گومز دی اولیویرا» توانایی فردی بالایی داشت و روی توانمندی این بازیکن حریف قرقیزستانی به گل اول رسید.

وی افزود: زمانی که تیم قرقیزستانی با یک گل پیش افتاد ، بازیکنان تیم فولادماهان جانخوردند و بازی را به خوبی ادامه دادند و خوشبختانه در پایان نیمه اول به پیروزی 4 بر یک رسیدیم. در بین دو نیمه افضلی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد و ضعف‌های تیم را برای بازیکنان برشمرد. به همین خاطر شروع تیم در نیمه دوم بهتر شد و توانستیم در پایان به برتری 8 بر یک دست یابیم.

مدیرفنی تیم فوتسال فولادماهان سپاهان در خصوص دیدار امروز آلتین تاش قرقیزستان مقابل ناگویا اوشنز ژاپن گفت: با عملکردی که من روز گذشته از تیم قرقیزستانی دیدم، این تیم در دیدار امروز سد راه ناگویا اوشنز خواهد شد و حریف ژاپنی مقابل تیم قرقیز مشکلات زیادی خواهد داشت.

شمس با ابراز امیدواری از صعود تیم فولادماهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا یاد کرد و گفت: تیم برنده بازی امروز آلتین تاش قرقیزستان و ناگویا اوشنز ژاپن به همراه فولادماهان به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

«ما در این مسابقات یک هدف داریم و آنهم پیروزی در پنج دیدار پی در پی و دستیابی به عنوان قهرمانی باشگاه‌ های آسیاست» ، حسین شمس با طرح این موضوع افزود: با برتری مقابل استرویل زرافشان ازبکستان در دیدار روز دوشنبه بازی روز سه شنبه ما برابر ناگویا ژاپن تشریفاتی خواهد شد.

مدیرفنی تیم فوتسال فولادماهان رقابت تیم‌ها در گروه A مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دشوارتر از گروه B این مسابقات خواند و گفت: دو تیمی که از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند ، برگزارکننده دیدار نهایی مسابقات خواهند بود چرا که توانایی پیروزی مقابل تیم‌های برتر گروه مقابل را دارند.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتسال السد قطر ، صدرنشین گروه B مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: السد دو بازیکن مصری و برزیلی دارد که با گذرنامه قطری برای این تیم بازی می کنند. در ترکیب تیم السد همچنین ظهیر کامیاب به میدان می رود و علاوه بر او یک بازیکن بلژیکی و دروازه بان تیم ملی اسلواکی نیز این تیم را همراهی می کنند. تیم قطری با ترکیبی از بازیکنان خارجی به میدان می رود و تا روز دوم مسابقات نتایج خوبی کسب کرده است. با این حال من تاکتیکی تیمی خاصی در تیم السد ندیده‌ام و بیشتر گل‌های این تیم روی خلاقیت بازیکنان به ثمر رسیده است.

شمس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان فولادماهان در دیدار با نماینده قرقیزستان گفت: در این بازی جواد اصغری مقدم همچون یک ستاره ظاهر شد. او 2 گل به ثمر رساند و در دفاع فوق العاده ظاهر شد و از نفرات تاثیرگذار تیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها