فرماندار بوشهر از راه اندازی تور نوروزی به جزیره خارگ به عنوان بزرگترین پایانه صادراتی نفت کشور در ایام عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۵۵۴

به گزارش مهر، جعفر پورکبگانی پیش از ظهر جمعه در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان بوشهر افزود: راه اندازی تور یاد شده منوط به برطرف شدن برخی نواقصات است که در صورت برطرف شدن سریعاً این تور جهت بازدید از جاذبه های گردشگری این جزیره راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: جزیره خارگ علاوه بر داشتن جاذبه های صنعتی صادارات در بخش نفت از آب وهوای خوب و جاذبه های طبیعی مناسبی برای مسافران نوروزی برخوردار است.

فرماندار بوشهر با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه ‌های اجرایی استان جهت فراهم آوردن امکانات موجود جهت پذیرایی از مسافران نوروزی، گفت: با توجه به پیش‌ بینی و حجم بسیار بالای مسافران نوروزی به شهرستان بوشهر، دستگاه ‌های اجرایی و خدماتی با برنامه ‌ریزی مناسب از سوی ستاد تسهیلات سفر شهرستان نسبت به ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اقدام کنند.

پورکبگانی افزود: هرساله مسافران زیادی از سراسر کشور به بوشهر سفر کرده و از مناطق دیدنی آن بازدید می‌ کنند، لذا مسئولان استان نیز باید با برنامه ‌ریزی مناسب زمینه میزبانی مطلوب از هموطنان را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها