تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در بازی های آسیایی گوانگژو و مقدماتی المپیک 2012 لندن آماده می کند ، در ماه‌های شهریور و مهر سال آینده دو دیدار تدارکاتی را مقابل تیم فوتبال امید لهستان برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۳۱۵۴۲۲

به گزارش مهر ، به دنبال رایزنی و مذاکرات کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با فدراسیون فوتبال لهستان ، مقامات این فدراسیون اروپایی موافقت خود را با برگزاری دو دیدار تدارکاتی بین تیم های امید دو کشور اعلام کردند.

براین اساس تیم فوتبال امید کشورمان در ماه سپتامبر سال 2010 میلادی (شهریور ماه سال آینده) به لهستان سفر خواهد کرد و در یک بازی تدارکاتی را مقابل تیم فوتبال امید این کشور برگزار می کند.

همچنین امیدهای فوتبال لهستان در ماه اکتبر سال 2010 (مهرماه 89) به ایران سفر خواهند کرد تا دیدار برگشت برابر تیم امید کشورمان را برگزار کنند.

عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر افزود: فدراسیون فوتبال و کمیته روابط بین الملل نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برای تیم فوتبال امید ایران و تیم های دیگر کشورمان تدارک ببیند.زمان قطعی سفر امید ایران به لهستان و سفر این تیم اروپایی به تهران متعاقبا اعلام خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها