با تصویب معاونت‌سینمایی وزارت‌ارشاد

جشنواره‌ فیلم‌کودک درهمدان تثبیت‌شد

با تصویب معاونت سینمایی وزارت ارشاد ، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همدان تثبیت شد و مرداد 89 بیست‌وچهارمین دوره جشنواره کودک در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۶۵

حجت‌الاسلام سعید کرمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفتگو با فارس در همدان با اشاره به برگزاری نشستی با حضور جواد شمقدری معاون سینمایی وزارت ارشاد اظهار داشت:با تصویب معاونت سینمایی وزارت ارشاد ، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همدان تثبیت شد.

کرمی افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز با معاون امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد در استانداری همدان برگزار شد، مصوب شد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همدان تثبیت شود.

وی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب مردادماه سال آینده جشنواره فیلم کودک در همدان برگزار می‌شود و همدان دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کودک خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز تصریح کرد: طبق تقسیم‌ بندی که وزارتخانه انجام داده کشور به هشت منطقه فرهنگی و سینمایی تقسیم می‌شود که استان‌های همدان ، کردستان ، کرمانشاه و مرکزی یکی از این مناطق هستند و همدان به عنوان مرکز این چهار استان در بخش سینمایی خواهد بود و در نخستین اقدام، جشنواره فیلم کودک همزمان در چهار استان غرب کشور اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاون سینمایی وزارت ارشاد قول حمایت از تولیدات بومی و محلی را دادند، گفت: انشاءالله با حمایت‌هایی که انجام می‌شود شاهد حضور تولیدات بومی استان با موضوع کودک و نوجوان در جشنواره بیست و چهارم خواهیم بود.

کرمی با اشاره به نقش مؤثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حمایت از تولیدات بومی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با حمایت معاونت سینمایی وزارت ارشاد و مسئولان استانی نقش مهمی را در این زمینه داشته باشیم.

این خبر را «جواد شمقدری»‌ معاونت سینمایی نیز در گفت‌وگو با خبر رادیو سراسری تأیید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها