نرم‌افزار ناشناخته Comodo Time Machine ابزاری بسیار مفید برای بازگردانی رایانه شما به زمان‌های گذشته است. عملکرد این ابزار مشابه به ابزار System Restore در ویندوز است اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۲۴۶۸

به‌کمک این برنامه یک کپی کامل از تمام اطلاعات سیستم شما در فواصل زمانی معین و یا پس از نصب برنامه‌های مختلف روی رایانه، ایجاد می‌شود که این امکان را به شما می‌دهد تا هر زمان که رایانه شما با مشکلی مواجه شد، یا به‌دلیل وجود ویروس و تروجان، قادر به استفاده صحیح از آن نبودید آن‌را به آخرین زمانی که بدون هیچ مشکلی عمل می‌کرده‌، بازگردانید.

به‌کمک این برنامه توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند بدون نگرانی از بروز خرابی در سیستم‌عامل به آزمون برنامه‌های خود بپردازند و والدین گرامی نیز می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از بروز مشکل در اطلاعات و فایل‌های حیاتی ویندوز، رایانه را در اختیار فرزندانشان قرار دهند؛ چرا که در صورت بروز مشکل نیز به‌راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانند رایانه را مثل روز اول به حالت قبل از استفاده فرزندانشان بازگردانند. این نرم‌افزار از نسخه‌های 32 و 64بیتی سیستم‌عامل‌های ویندوز سرور 2003، ویندوز سرور 2008، ویندوز اکسپی، ویندوز ویستا و ویندوز7 پشتیبانی می‌کند و از سایت زیر می‌توانید نسخه 100% رایگان آن را دانلود کنید:

http://www.tinyurl.com/comodo-time

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها