معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما اعلام کرد؛سازمان صدا و سیما برای رسیدن به نقطه اوج 1000 میلیارد تومان کسری بودجه دارد تا حوزه‌های فنی و تولید در حد اعلا اداره شود.
کد خبر: ۳۱۲۴۴۰

حسن خجسته معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما درباره گلایه تهیه‌کنندگان از بودجه که منجر به تاخیر یا توقف پروژه‌ها می‌شود به مهر گفت:سازمان صدا وسیما برای رسیدن به نقطه اوج 1000 میلیارد تومان کسری بودجه دارد. تهیه‌کنندگان هم حق دارند گلایه داشته باشند. منابع سازمان کم است و باید این کسری جبران شود تا حوزه‌های فنی و تولید در حد اعلا اداره شود.

وی در ادامه افزود:مسئله بودجه در سازمان صدا وسیما از دغدغه گذشته است و ما تنها رسانه‌ای در دنیا هستیم که با 1000 شبکه رقابت می‌کنیم. در بقیه دنیا 10 تا 15 شبکه را دریافت می‌کنند و بقیه شبکه پول پرداخت می‌شود. به هر حال وقتی پیامی ساده گفته شود تا اینکه در قالب نمایش بیان شود فاصله زیادی دارد.

خجسته درباره بودجه مجموعه‌های الف ویژه گفت: مشکلات ما برای مجموعه‌های الف ویژه 10 برابر است چون هزینه‌های زیادی می‌طلبد. اگر شهرک تلویزیونی راه‌اندازی شود مسلماً بخشی از مشکلات ما برطرف می‌شود. البته تاسیس این شهرک در برنامه توسعه پنجسال کشور دیده شده و اگر تصویب شود نه تنها قدم بزرگی است بلکه به کاهش هزینه‌ها هم کمک می‌شود و حتی بخشی از سرمایه را هم برگشت می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها