مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آزمون دکتری تخصصی سال 89 این دانشگاه طی روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۲۲۸

به گزارش مهر ، در آزمون دکتری تخصصی سال 89 دانشگاه آزاد اسلامی 20 هزار و 770 نفر شرکت کرده‌اند که ازاین تعداد 7 هزار و 508 نفر معادل 36 درصد زن و 13 هزار و 262 نفر معادل 64 درصد مرد هستند.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org  از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 27 بهمن ماه جاری آغاز شد و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

‌اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است تا روز پنجشنبه صبح‌ها از ساعت 8 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 19 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده است نسبت به اصلاح موارد مغایرت، اقدام کنند.

داوطلبان باید در این خصوص به اطلاعیه‌ای که روزهای 21 و 27 بهمن ماه از طریق روزنامه آفرینش منتشر شده و به طور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.net  قابل مشاهده است مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها