گزارش یک پرونده قتل در تهران

تماس شوم در بامداد دوشنبه

عامل جنایت پس از قتل همسر خود، در تماس با پدر مقتول، او را در جریان جنایت قرار داد و بعد متواری شد.
کد خبر: ۳۱۲۱۹۰

بهروز هنرمند ، بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به این حادثه به «جام‌جم» گفت: ساعت 10:17 روز گذشته (دوشنبه) و به دنبال تماس ماموران کلانتری 109 بهارستان مبنی بر این که زن 35 ساله‌ای در محل سکونت خود در خیابان فردوسی به قتل رسیده است ، موضوع این گزارش در دستور کار قرار گرفت و با عزیمت به صحنه جنایت مشخص شد مقتول زن جوانی به نام سهیلا بوده که از چندی پیش، با مردی به نام مسعود معروف به رضوی زندگی می‌کرده است.

بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی اضافه کرد: بررسی در صحنه حاکی بود؛ درگیری شدیدی میان قاتل و مقتول رخ داده و زن 35 ساله با اصابت 11 ضربه چاقو ، جان خود را از دست داده است.

هنرمند بیان کرد: در مرحله بعدی از تحقیقات معلوم شد ساعت 5 بامداد مسعود، مظنون تحت تعقیب این جنایت پس از تماس با پدر سهیلا عنوان کرده که دختر او را کشته و پس از قطع تماس متواری شده است.

بازپرس جنایی تهران تصریح کرد: در بازرسی محل جنایت، مقداری از انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، ماری‌جوانا، شیشه و کوکائین کشف و ضبط شد و با دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی، دستور دستگیری مسعود به عنوان مظنون در جنایت صادر شده و پلیس آگاهی تحقیق در این زمینه را آغاز کرده است.

بازپرس ویژه قتل تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار «جام‌جم» در خصوص انگیزه‌های این جنایت گفت: از آنجا که وسایل خانه به هم ریخته بود، فرضیه‌های مختلفی مطرح است؛ از جمله این‌که عامل جنایت در جستجوی سند یا مبلغی پول بوده است؛ به طوری که برخی ضربات سطحی چاقو نیز حاکی از آزار مقتول برای یافتن چیزی بوده که عامل جنایت بشدت درپی به دست آوردن آن، تلاش می‌کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها