گروه ورزش: حتی اگر ایرانجوان نیمی از توانایی‌های شاهین را نداشته باشد، این موضوع باز هم چیزی از دغدغه‌های علی دایی برای بازی امروز شاگردانش در بوشهر کم نخواهد کرد. دایی که شکست 4 بر یک پرسپولیس در بوشهر را تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌اش عنوان کرده بود، امروز قطعا از بابت بازی با یک تیم بوشهری جوان و دونده بی‌استرس نخواهد بود، به خصوص در شرایطی که پس از پیروزی در دربی، انتظارات از او و تیمش بالاتر رفته است.
کد خبر: ۳۱۱۷۹۲

سرمربی قرمزها با بیان این‌که تیمش با اندیشه قهرمانی در جام حذفی قدم به بوشهر گذاشته است، شرایط شاگردانش را در آستانه بازی امروز ایده‌‌آل توصیف کرد و گفت: «از آنجا که روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، بازیکنان هم مثل گذشته با انگیزه بالایی تمرین کردند. به هیچ وجه تیم دونده‌ای چون ایرانجوان را دست کم نخواهیم گرفت و با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی به دنبال این هستیم با زدن یک یا 2 گل در همان ابتدا، شرایط ادامه مسابقه را برای خود آسان‌تر کنیم.»

البته این طبیعی است که با وجود اعلام حمایت کانون هواداران شاهین بوشهر از تیم همشهری‌شان و همینطور پخش مستقیم بازی، بازیکنان جوان ایرانجوان هم انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داشته باشند. عبدالرحیم خرمزی، سرمربی ایرانجوان با تایید این موضوع عنوان کرد: برخلاف ادعای بعضی‌ها، برنده و بازنده دیدار ما با پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه اصلا مشخص نبوده و ما مطمئن هستیم می‌توانیم با ارائه یک بازی قابل قبول برابر سرخپوشان تهرانی، یکی از شگفتی‌های بزرگ جام حذفی امسال را رقم بزنیم.

علاوه بر بازی ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس، امروز 5 بازی دیگر نیز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود که برنامه آنها در زیر آمده است:صنعت‌نفت آبادان - راه‌آهن شهرری، مس رفسنجان -‌ پاس همدان، گسترش فولاد تبریز -‌ تراکتورسازی تبریز، آلومینیوم هرمزگان - فولادخوزستان، برق شیراز - استقلال اهواز. (تمامی بازی‌ها از ساعت 30/14 آغاز می‌شود).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها