هندبال جام ملت‌های آسیا

صعود هندبال ایران به دور دوم قطعی شد

سومین روز از چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال جام ملت های آسیا با برگزاری دو دیدار و قطعی شدن صعود ایران به دور دوم این مسابقات پیگیری شد.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۵

به گزارش مهر ، چهاردهمین دوره رقابت های هندبال جام ملت های آسیا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار در گروه های B  و C پیگیری شد که طی آن دو تیم عربی امارات و قطر به تساوی رسیدند و تیم بحرین با شکست عراق صعود خود به دور دوم این رقابتها را قطعی کرد. 

نتایج رقابتهای شب گذشته بدین شرح است :

گروه B: عراق 19- بحرین30
گروه C: امارات 25- قطر 25

امشب در ادامه این مسابقات تیم چین و عربستان از گروه A به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم هندبال ایران نیز در دومین دیدار خود در چارچوب این رقابتها به مصاف تیم هندبال لبنان خواهد رفت.

با گذشت سه روز از برگزاری مسابقات هندبال جام ملت های آسیا صعود برخی تیم ها به جدول دور دوم این رقابتها قطعی شده است. از گروه A تیم سوریه با شکست چین در دومین بازی خود صعود خود را به مرحله بعد این رقابتها قطعی کرد. تیم های ژاپن و بحرین نیز از گروه B مستقیما راهی مرحله دوم شدند.

در گروه C هنوز وضعیت تیم های اول و دوم جدول مشخص نیست و بازی سرنوشت ساز امروز تکلیف این گروه نیز مشخص می شود. در گروه D تیم ایران با 2 امتیاز و تفاضل گل 15 در رده اول ایستاده و با این شرایط صعود خود را به دور دوم رقابتها قطعی کرده است. تیم لبنان نیز با 2 امتیاز و 13 گل زده به عنوان تیم دوم صعود خود را مسجل کرده است. اردن نیز بدون امتیاز سوم است.

دور مقدماتی رقابتهای هندبال جام ملتهای آسیا با حضور 12 تیم در چهار گروه پیگیری می شود که از هر گروه دو تیم راهی جدول دوم می شوند. در این جدول هشت تیم در دو گروه چهارتیمی به رقابت می پردازند تا در نهایت چهره 4 تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا با حضور 12 تیم در چهار گروه سه تیمی از 17 بهمن تا اول اسفند ماه در لبنان پیگیری می‌شود. تیم ایران در گروه D این رقابتها با تیم‌های اردن و لبنان هم گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها