مهر: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در دیدار فهمیده میرزا، رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: دشمنان و بدخواهان با برهم زدن امنیت پاکستان، امنیت کل منطقه را هدف قرار داده‌اند و در شرایط موجود کشورهای منطقه بویژه ایران و پاکستان باید برنامه مشترکی برای تامین امنیت منطقه داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۱۱۴۴

امامی کاشانی: احترام همه شخصیت‌ها در راهپیمایی 22 بهمن حفظ شود

مهر: آیت‌الله امامی کاشانی، خطیب موقت تهران با تاکید بر این که مسوولان باید با مردم مهربان باشند، بر حفظ احترام همه شخصیت‌هایی که در راهپیمایی روز 22 بهمن حاضر می‌شوند، تاکید کرد.وی با بیان این که ممکن است برخی شعارهای انحرافی بدهند، گفت: من از جوانان درخواست می‌کنم در صورت مشاهده چنین افرادی، شما خود را آلوده نکنید و به میان صف خود راهشان ندهید.

سامانه موشکی آمریکا را می‌توان بی‌اثر کرد

ایرنا: سردار سرلشگر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تاکتیک‌های ساده می‌توان سامانه موشک‌های ضدموشک پاتریوت آمریکا را بی‌اثر کرد و من به کشورهای منطقه بویژه کشورهای اسلامی توصیه می‌کنم با خرید این سامانه‌ها که در هیچ کجا جواب پس نداده‌اند، خزانه خود را بر باد ندهند.

دولت برای نهایی کردن مصوبات مصمم است

جام‌جم: محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌‌جمهور با تاکید بر این که پیگیری مصوبات سفرهای استانی تا نهایی شدن طرح‌ها از اهم وظایف دولت به شمار می‌آید، بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن طرح‌های ناتمام تاکید کرد و گفت: دولت مصمم است تمامی مصوبات وتعهدات سفرهای استانی را نهایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها