بازرسان پلیس فدرال «مکزیک» اعلام کردند: در پی درگیری مسلحانه در شمال این کشور، شش نفر از مشتریان یک رستوران جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۳۱۱۰۳۲

به گزارش ایسنا، در گزارش پلیس فدرال «مکزیک» آمده است که بر اثر درگیری مسلحانه که در یکی از رستوران‌های منطقه «کولیاکان» در شمال این کشور رخ داد، شش نفر از جمله سه مامور پلیس جان باخته و 12 نفر نیز مجروح شدند، همچنین وضعیت سه نفر از مجروحان این حادثه تیراندازی وخیم گزارش شده است.

«پاتریشیان گونزالس» رییس پلیس منطقه نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که به احتمال زیاد و این درگیری مسلحانه در رابطه با قاچاقچیان مواد مخدر است، با این حال پلیس و کارشناسان در حال بررسی اوضاع هستند.

بر اساس اعلام پلیس فدرال این کشور از زمان روی کار آمدن «فیلیپه کالدرون» رییس جمهوری «مکزیک» تاکنون بیش از 15 هزار نفر در نواحی مختلف این کشور جان خود را از دست داده‌اند، به طوری که تنها در سال گذشته میلادی دو هزار و 300 نفر در درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر جان باختند.

گفتنی است، اکثر قربانیان این درگیری‌ها در مرزهای این کشور با ایالات متحده آمریکا جان باختند و حتی در برخی از موارد نیروهای پلیس جزو این قربانیان بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها