گروه ورزش: دیروز برای علی دایی روز ویژه‌ای بود. سرمربی قرمزها با اشاره به این‌که حتی پس از گل اول استقلال هم یقین داشته که تیمش برنده میدان خواهد بود، گفت: «استقلال بجز گلی که زد، فقط یک موقعیت گل داشت و اگر ما از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، با 3 یا 4 گل اختلاف هم می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.»
کد خبر: ۳۱۰۸۵۸

دایی با تشکر از بازیکنانش به خاطر این نمایش مردانه افزود: «تنها در 20 دقیقه نخست بازی بود که بازیکنان برخلاف توصیه من عمل کردند و بازی در اختیار استقلال بود. در ادامه نبض بازی در اختیار ما بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با پیروزی در این دیدار دل هواداران را شاد کنیم و جواب حمایت‌های اخیر آنها را بدهیم.»

دایی در ادامه صحبت‌هایش در ارتباط با عملکرد استقلال گفت: «به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و در این دیدار پرسپولیس برد. هواداران استقلال به جای شعار دادن علیه مدیرعامل و سرمربی‌شان، باید صبور باشند و کمک کنند این تیم پس از شکست برابر پرسپولیس مجددا از جایش بلند شود و در ادامه لیگ عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این همان کاری بود که هواداران پرسپولیس پس از شکست سنگین ما مقابل شاهین بوشهر انجام دادند. آنها در این چند هفته اخیر به ما کمک کردند و دلگرمی دادند که دوباره به شرایط ایده‌آل برگردیم و من دست تک تک‌شان را می‌بوسم.»

دایی درباره عملکرد کریم باقری و گلی که به استقلال زد نیز گفت: «شاید از نظر خیلی‌ها کریم در این بازی و تا قبل از زدن گل، نمایش متوسطی داشت، اما من معتقدم او هم مثل سایر بازیکنان زحمتش را کشید و با گلی که به ثمر رساند این زحمات را تکمیل کرد. بازیکنان بزرگی چون باقری قابل پیش‌بینی نیستند و هر لحظه وجودشان در زمین می‌تواند برای حریف خطرآفرین باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها