رئیس رسانه ملی با تشریح برنامه‌ریزی‌های گسترده رسانه‌های استکبار جهانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات وسیع آنان در جنگ نرم علیه ملت ایران گفت: تمامی تبلیغات دشمن در ماه‌های اخیر به دلیل عدم آگاهی آنان از فرهنگ عاشورا نتیجه عکس داد و باعث آگاهی و تنفر بیشتر مردم از جریان فتنه شد. وی افزود: در مقابل این راه نورانی، استکبار،‌منافقین و ضدانقلاب با همه توان خود به مقابله برخواستند که مانند کف روی آب از بین خواهند رفت.
کد خبر: ۳۱۰۴۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم بزرگداشت سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ، استاندار مازندران ، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مردم برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: راه شهدا راه امام و ولایت اسلام واقعی است که ملت بزرگ ایران با آگاهی و بصیرت بالا آن را ادامه می‌دهد.

مهندس ضرغامی افزود: در مقابل این راه نورانی، استکبار،‌منافقین و ضدانقلاب با همه توان خود به مقابله برخواستند که مانند کف روی آب از بین خواهند رفت.

وی تصریح کرد: در این شرایط حکمیت بین نور و ظلمت بی‌معنی است.

رئیس رسانه ملی با تشریح برنامه‌ریزی‌های گسترده رسانه‌های استکبار جهانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات وسیع آنان در جنگ نرم علیه ملت ایران گفت: تمامی تبلیغات دشمن در ماه‌های اخیر به دلیل عدم آگاهی آنان از فرهنگ عاشورا نتیجه عکس داد و باعث آگاهی و تنفر بیشتر مردم از جریان فتنه شد.

ضرغامی با تشریح فضای غبارآلود فتنه در دوره زمامداری امیر مومنان حضرت علی (ع) گفت: امروز ملت ایران با آگاهی و بصیرت نسبت به تاریخ صدر اسلام، از انقلاب بزرگ خود در مقابل توطئه‌های جهانی به خوبی حفاظت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها