با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ملت آگاه ایران بر پایه وحدت و در جهت حفظ آن، عزم خود را برای حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن جزم کرده است. حضور گسترده مردم در صحنه با توجه به روند تحولات منطقه، چنانچه با هوشیاری همگانی همراه باشد، آینده درخشانی پیش روی امت اسلامی قرار خواهد داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۱۰

حسین ابراهیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفتگو با «جام‌جم» تاکید کرد، راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر مردم برگزار خواهد شد.

وی در گفتگویی کوتاه با «جام‌جم» شرکت کرد که شرح آن را می‌خوانید:

نقش نیروهای انقلابی برای رسیدن به وحدت در آستانه 22 بهمن چیست؟

نیروهای انقلاب مانند هر سال برای جشن باشکوه 22 بهمن آماده‌اند. البته شرایط امسال ایجاب می‌کند حضور بیشتر و جمعیت کثیرتر در صحنه حاضر شوند تا مشکلاتی که در کشور ایجاد شده، از بین برود.

قطعا ما امسال 22 بهمن متفاوتی را نسبت به سال گذشته خواهیم داشت که آن هم حضور پرشورتر مردم و نیروهای انقلابی خواهد بود.

اگر بخواهیم وضعیت فعلی نیروهای انقلاب را آسیب‌شناسی کنیم، چه تفاوتی میان اکنون و گذشته به وجود آمده است؟

انقلاب ما سال به سال و روزبه‌روز در حال نهادینه‌تر شدن و تثبیت بیشتر است و البته در نظام جمهوری اسلامی، شرایطی به وجود آمد که در هر مرحله، عده‌ای ریزش و برخی رویش پیدا کردند؛ ولی امروز بحمدالله انقلاب تثبیت یافته و همه نوع آزمون در مورد آن صورت گرفته و اصل نظام کاملا به ثبات رسیده است.

با توجه به آن که رهبر معظم انقلاب هم این دهه را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده‌اند، در کشور حرکتی روبه رشد آغاز شده که نشان‌دهنده رسیدن به تعالی است.

آیا جریانات ضدانقلاب می‌توانند از مراسم امسال سوءاستفاده کنند؟

جریان فتنه در تحولات اخیر مرکب از 2 جریان قدرت‌خواهان و ضدانقلاب بود. در حال حاضر وضعیت گروه ضدانقلاب روشن شده و تعدادی از آنها اعدام شده‌اند. با بقیه هم برخورد صورت خواهد گرفت.جریان قدرت‌طلب هم عقب‌نشینی‌هایی را شروع و حرف‌های تازه‌ای را مطرح کرده‌اند، اما آنها باید نسبت به خساراتی که به جامعه وارد کرده و فتنه‌ای که گسترده‌اند، پاسخگو باشند. در نهایت باید گفت، در 22 بهمن زمینه‌ای برای بروز و ظهور این گونه فتنه‌ها نخواهد بود.

فتنه انتخابات سرکوب شد ولی معنایش این نیست که ما فتنه‌ای نخواهیم داشت، چون منافقین و سلطنت‌طلبان در این میان حضور داشته و دارند و البته کسی به ندای آنها پاسخ نخواهد داد و نمی‌توانند در 22 بهمن بروز و ظهوری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها