جام‌جم: امیررضا واعظی‌آشتیانی مامور تشکیل کارگروه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد.در نشست علی سعیدلو، رئیس سازمان ورزش با مسعود زریبافان، رئیس مجمع باشگاه استقلال و امیررضا واعظی‌آشتیانی، مدیرعامل این باشگاه، سعیدلو به آشتیانی ماموریت داد با تشکیل کارگروهی فنی و تخصصی راهکارهای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی بررسی کند.قرار است مدیرعامل استقلال نتایج این بررسی‌ها را اسفندماه امسال طی گزارشی به سعیدلو ارائه کند.
کد خبر: ۳۱۰۰۳۸

تشویق متوسل‌زاده ادامه دارد

جام‌جم: حرکت جوانمردانه سیدامین متوسل‌زاده، مهاجم تیم مقاومت سپاسی در دیدار با استیل‌آذین همچنان مورد تشویق اهالی فوتبال قرار دارد. بر همین اساس، باشگاه ابومسلم اعلام کرد: در جریان بازی این هفته‌اش با مقاومت سپاسی، 5 سکه بهار آزادی به متوسل‌زاده اهدا خواهد کرد!

کمیته فنی بدون یاوری

جام‌جم: محمود یاوری، سرمربی تیم شاهین بوشهر و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که استعفایش از این کمیته مورد تایید مسوولان فدراسیون واقع نشد در جلسه دیروز کمیته فنی حضور نیافت تا نشان دهد قهرش کاملا جدی است. یاوری در اعتراض به صحبت‌های افشین قطبی علیه برخی اعضای کمیته فنی چنین واکنشی نشان داده است. البته در جلسه دیروز غلامحسین پیروانی، بیژن ذوالفقارنسب، منصور ابراهیم‌زاده و مهدی محمدنبی هم غیبت کردند.

موافقت AFC با پیشنهاد ایران

جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ایران مبنی بر حذف نام شرکت گلدکوئیست از حامیان مالی لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد. دور جدید مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا، از اسفندماه آغاز خواهد شد که در میان تبلیغات حامیان مالی این رقابت‌ها، تبلیغ شرکت گلدکوئیست وجود نخواهد داشت.

باقری‌نیا به تراکتورسازی پیوست

ایسنا: ناصر شفق، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از بازگشت عبدالمجید باقری‌نیا، سرمربی مستعفی استقلال اهواز به تیم تراکتورسازی خبر داد. باقری‌نیا در هفته‌های ابتدایی لیگ هم به عنوان دستیار فراز کمالوند در این تیم فعالیت می‌کرد.

وسلی به پرسپولیس برگشت

فارس: به دنبال درخواست کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و موافقت مسوولان این باشگاه، وسلی مهاجم برزیلی اخراجی این تیم به پرسپولیس بازگشت. به گفته مدیر حقوقی پرسپولیس، قرارداد جدید وسلی تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت.

مشکل مهدوی‌کیا حل شد

جام‌جم: یک روز پس از آن که مسوول جدید کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از مشکل مهدی مهدوی‌کیا برای بازی در لیگ برتر، طبق مقررات بین‌المللی خبر داده بود، عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ از رفع این مشکل خبر داد و گفت: به محض رسیدن I.T.C (مجوز بازی) مهدوی‌کیا از آلمان، او می‌تواند استیل آذین را در بازی‌هایش همراهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها