چهره‌ها و حادثه‌ها

چاقو را زیر گلویم گرفت

رزا آرایش، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد 1346 در تهران است. او که در رشته مدیریت بازرگانی تحصیلکرده است، بعد از گذراندن یک دوره 6 ماهه بازیگری در تالار محراب، فعالیت هنری خود را آغاز کرد. نخستین تجربه او بازی در فیلم «مسافر غریب» به کارگردانی یوسف جمادی عرب بود. «شام عروسی»، «آیه‌های زمینی»، «رای باز»، «جان سخت» و «حرفه‌ای» از دیگر آثار این هنرمند است.
کد خبر: ۳۰۸۱۰۴

بدترین حادثه زندگی آرایش، اتفاقی است که اسفند سال گذشته در حوالی چهارراه جهان کودک برای او افتاد. او ماجرا را اینگونه توضیح می‌دهد: «ساعت 10 دقیقه به هفت شب بود. در خیابان الوند داشتم به سمت خانه می‌رفتم که تیزی یک چاقورا روی گلویم احساس کردم. مردی با یک چاقوی خیلی بزرگ مرا تهدید کرد که تمام دارایی‌ام را به او بدهم. کیفم، پالتویم، طلاهایی که به همراه داشتم و گوشی تلفن گرانقیمتی که داشتم گرفت و بعد رهایم کرد. در تمام مدت 2 نفر که همدستش بودند آن طرف‌تر کشیک می‌دادند که کسی این ماجراها را نبیند. من بعد از آن توانستم به خانه بروم اما چنان شوکه شده بودم که تا چند شب نتوانستم راحت بخوابم.»

آرایش ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم این قاپ‌ زنی بود، زورگیری بود یا اسم دیگری داشت. اما هر چه بود اثر بسیار بدی در روحیه من گذاشت و تا مدت‌ها احساس ناامنی می‌کردم.»

اما از حادثه‌های خوش زندگی که می‌پرسم، او پاسخ می‌دهد: «هر روز خدا آنقدر زیبا و خوب است که باید قدر لحظه لحظه‌اش را دانست و آن را زندگی کرد. هر روز برای من حادثه‌ای خوش است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها