جام‌جم: علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی در مراسم چهل و دومین سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان تختی که در ابن‌بابویه برگزار شد، گفت: تختی راه چگونه زیستن سرافراز و سربلند بودن را نشان می‌دهد، آنچه ورزش ایران را زنده نگه می‌دارد و باعث سربلندی آن است، درس گرفتن از جوانمردی و روح پایمردی تختی است. رئیس سازمان تربیت بدنی افزود: جوانان ورزشکار کشورمان باید تختی و منش پهلوانی و جوانمردی را سرلوحه ورزش، کار و زندگی خود قرار دهند که اگر این مهم در ایران اسلامی نهادینه شود، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش و دیگر ابعاد زندگی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۰۵۵۹۸

انتصاب 3 سرپرست جدید فدراسیون‌ها

جام‌جم: طی احکام جداگانه‌ای از سوی سعیدلو، رئیس سازمان ورزش، محمدرضا پوریا به عنوان سرپرست فدراسیون بدمینتون جانشین مهدی کرباسیان و رباب شهریان جانشین فاطمه ابوالقاسمی در فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک شد. سیدباقر فاطمی‌نسب نیز که تا پیش از این به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کرد، حکم سرپرستی فدراسیون بیماری‌های خاص را دریافت کرد.

آیت‌الله حائری در هیات‌رئیسه تیراندازی

جام‌جم: آیت‌الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری هنگام بازدید از فدراسیون تیراندازی، پیشنهاد عضویت در هیات‌‌رئیسه این فدراسیون را از سوی سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون پذیرفت.

امروز آغاز جام‌جهانی شمشیربازی

جام‌جم: نهمین دوره رقابت‌های شمشیربازی جام‌جهانی کلاسA از امروز در جزیره کیش و در 2 اسلحه سابر و اپه با حضور شمشیربازان 16 تیم خارجی و ملی‌پوشان ایران آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها