گروه رسانه: از امشب شبکه 3 سیما به استقبال پخش یک سریال تازه به نام «گاوصندوق» خواهد رفت. این سریال را کارگردان جوان سینما که این روزها فیلم سینمایی «کتاب قانون» را بر پرده سینماها دارد، کارگردانی کرده است. گاوصندوق که مضمونی اجتماعی کمدی دارد، می‌کوشد داستانش را در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای روایت کند. این سریال داستان گاوصندوقی را بازگو می‌کند که بیشتر ماجراها حول آن اتفاق می‌افتد. در گاوصندوق خانه غلامحسین پروانه، جواهری هست که خیلی‌ها می‌خواهند آن را سرقت کنند. یکی از آنها غلامرضا، جوانی شهرستانی است که از طرف یک گروه برای این اقدام زیر فشار قرار گرفته است، غلامرضا برای دسترسی به گاوصندوق در مجتمعی که پروانه در آن ساکن است، آپارتمانی اجاره می‌کند تا بتواند نقشه‌اش را اجرا کند.
کد خبر: ۲۹۵۷۴۳

این سریال هم مانند همه آثار دیگری که با رویکرد کمدی اجتماعی ساخته شده‌اند، تلاش کرده از بازیگران شناخته شده استفاده کند. افشین هاشمی‌، رضا بابک، فرهاد اصلانی، خاطره حاتمی، آزاده صمدی، سیروس گرجستانی، پیام دهکردی، سروش صحت، الهام پاوه‌نژاد، بهاره رهنما، سیامک صفری و شراره دولت‌آبادی بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند. بعلاوه بازیگران دیگری چون حمید ابراهیمی، هایده حائری، عباس کوثری، محسن حسینی، پویا پرستویی، سینا رازانی، احمد یاوری، مهدی طاهری و عباس توفیقی نیز در این سریال حضور دارند.

کار نویسندگی این اثر به عهده مصطفی عزیزی و امیر عربی بوده است و مصطفی احمدیان (مدیر تصویربرداری)، محمدرضا موئینی (مشاور کارگردان)، سیامک احصایی (طراح صحنه و لباس)، حبیب رضایی (انتخاب بازیگران)، مهرداد میرکیانی (طراح گریم)، ساسان نخعی (صدابردار) و مصطفی عزیزی (تهیه‌کننده) همکاری کرده‌اند.

امشب قسمت اول این سریال ساعت 45/20 پخش خواهد شد. داستان از جایی آغاز می‌شود که آقا اسماعیل جلوه در بازار بنکداری می‌کند. یک روز زنی به نام مهتاج به او مراجعه می‌کند و در ازای 20 میلیون تومان قرض، جواهری را نزد او گرو می‌گذارد که حسابدارش به او می‌گوید حداقل چند میلیون دلار قیمت دارد. نگهداری از این جواهر ماجراهای بعدی این سریال را پدید می‌آورد.

گاوصندوق، در گروه فیلم و سریال شبکه 3 آماده نمایش شده و قرار است هر شب از این شبکه پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها