چهره‌ها و حادثه‌ها

آن شیشه، شریان رگم را قطع کرد

هادی سپهرزاد، قهرمان و رکورددار‌‌دهگانه در ورزش دو و میدانی کشورمان، متولد 28 دی 1361 در تهران است. او از سال 1379 ورزش را به صورت جدی پیگیری کرد و در رشته پرش 3مدال نقره آسیا دارد. او پس از موفقیت در رقابتهای المپیاد ایرانیان توانست با رکورد هفت هزار و 709 امتیاز جواز حضور در بازیهای المپیک پکن را به دست آورد، اما در المپیک نتوانست رکورد خود را تکرار کند و با کسب رکورد هفت هزار و 483 بیست و دوم شد. او هم اکنون عضو باشگاه سایپا و تیم ملی دو و میدانی ایران است.
کد خبر: ۲۹۵۲۵۸

3 سال پیش حادثه‌ای برای هادی سپهرزاد رخ داده که دوست ندارد جزییاتش را بگوید،` اما باعث شده که او 4ماه از تمرینات و مسابقات فاصله بگیرد؛ قطع شریان‌ها و تاندون‌های دست او. سپهرزاد درباره این حادثه می‌گوید: به خاطر ریختن شیشه روی دستم، تمام شریان‌ها و تاندونهایش قطع شد. همه فکر می‌کردند کارم تمام است و باید با ورزش قهرمانی خداحافظی کنم. اما خدا را شکر خوب شدم و برگشتم و بعد از 4ماه توانستم رکورد ایران را جا به جا کنم.

اما شیشه‌ها از کجا آمد؟ آیا او از زیر ساختمانی در حال ساخت عبور می‌کرد؟ یا عصبانی شد و یک مشت محکم توی شیشه زد؟ سپهرزاد دوست ندارد زیاد توضیح دهد: یک چیزی توی همین مایه ها. همین را بگویم که تقصیر خودم بود. اما چون در زمان و مکان بدی اتفاق افتاده یادآوریاش ممکن است باعث ناراحتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها