تکواندو نوجوانان آسیا - کیش

امامی قهرمان شد، صفری نقره گرفت

محمد امامی، تکواندوکار وزن هشتم تیم ایران با برتری مقابل حریفی از کره جنوبی به مدال طلای مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا دست یافت.
کد خبر: ۲۹۵۱۹۶

 امامی که برای حضور در فینال وزن هشتم مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا حریفانی از چین و کویت را شکست داده بود، در دیدار نهایی این وزن مقابل تکواندوکاری از کره جنوبی به میدان رفت و توانست با برتری 6 بر2 مقابل این حریف عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

رضا صفری نیز که با پشت سرگذاشتن حریفانی از چین تایپه و ژاپن به دیدار نهایی وزن (51- کیلوگرم) مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا راه یافته بود، در مصاف با حریفی از تایلند متحمل شکست شد و به مدال نقره وزن سوم این رقابت‌ها دست یافت.

جدال صفری با حریف تایلندی در پایان راند سوم با نتیجه تساوی 6 بر6 همراه بود اما در راند طلایی این مبارز نوجوان تایلندی بود که به نخستین امتیاز رسید و به عنوان قهرمانی آسیا در وزن سوم دست یافت.

بدین ترتیب تیم تکواندو نوجوانان پسر ایران روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا را با دستیابی به سه مدال طلا، نقره و برنز پشت سر گذاشت. مدال برنز تیم ایران توسط محمد سلیمانی در وزن اول به دست آمد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها