اعتراف جوان متهم به قتل در دادسرا:

روح مادرم از من خواست راز جنایت را فاش کنم

گروه حوادث: 4 سال پس از وقوع یک جنایت، جوانی با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی، راز قتل مادر خود را با تبانی پدرش فاش کرد. به گزارش «جام‌جم»، روز گذشته جوانی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی مقابل بازپرس شهریاری قرار گرفت و خطاب به وی گفت: کابوس‌‌های شبانه‌ رهایم نمی‌کند و روح مادرم هر شب به سراغم می‌آید و می‌خواهد تا رازی را که بر سینه‌ام سنگینی می‌کند، فاش کنم.
کد خبر: ۲۹۴۹۰۰

مرد جوان توضیح داد: در یکی از روزهای پاییز سال 84 پس از مصرف مشروبات الکلی، وقتی کنار بستر مادرم قرار گرفتم، احساس کردم از او نفرت دارم و باید او را به قتل برسانم.

وی اضافه کرد: نمی‌دانستم چه کار می‌کنم فقط به یاد می‌آورم گلوی او را فشار دادم و زمانی که جان باخت، به خود آمدم و متوجه شدم جنایت هولناکی را رقم زده‌ام.

متهم اضافه کرد: از کرده خود بسیار پشیمان بودم، قدرت فکر کردن نداشتم، به سراغ پدرم رفته و او را از خواب بیدار و موضوع قتل مادرم را برایش بازگو کردم.

دفن جسد

وی گفت: پدرم پس از اطلاع از موضوع، از پزشکی-که از دوستانش بود - خواست تا به خانه بیاید و مرد پزشک پس از حضور در خانه جواز دفن مادرم را صادر کرد و او را در بهشت‌زهرا دفن کردیم.

متهم اضافه کرد: اکنون 4 سال از وقوع این جنایت می‌گذرد و در این مدت عذاب وجدان لحظه‌ای رهایم نکرده است، چندین بار تصمیم به خودکشی گرفتم، اما جرات این کار را نداشتم. در این مدت بارها روح مادرم را دیده‌ام که از من می‌خواهد تا با معرفی خود، بار گناهانم را کم کرده و خود را از عذابی که مثل خوره تمام وجودم را می‌خورد رها کنم، من می‌خواهم مرا به اتهام قتل مادرم مجازات کنید.

دستور بازداشت

به دنبال این اظهارات، بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم و پدر او را صادر کرد. ساعتی بعد با انتقال پدر متهم، وی عنوان کرد، نمی‌دانسته فرزندش مرتکب قتل شده و پس از مشاهده جسد همسرش از یک پزشک درخواست معاینه جسد را کرده است و...

در پی این اظهارات، بازپرس ویژه قتل تهران پدر و پسر متهم را برای ادامه تحقیقات و شناسایی مرد پزشک در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار داد تا در این خصوص تحقیقات تکمیلی انجام شود. بازپرس جنایی تصریح کرد یکی دیگر از دستورات قضایی، معاینه جوان متهم در پزشکی قانونی برای تعیین سلا‌مت روحی و روانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها