بازپرس جنایی تحقیقات خود را آغاز کرد

مرگ مشکوک راننده‌ کامیون حمل زباله

در پی مرگ مشکوک یک راننده‌ کامیون حمل زباله ، پرونده‌ای در شعبه‌ ویژه‌ قتل دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد.
کد خبر: ۲۹۴۱۲۲

به گزارش ایسنا ، ساعات ابتدایی صبح امروز (دوشنبه) ماموران انتظامی طی تماسی با قاضی محمدحسین شاملو بازپرس کشیک قتل پایتخت ، وی را در جریان به قتل رسیدن فردی 55 ساله به نام «ناصر.س» در حوالی میدان هرندی نزدیک خیابان شوش قرار دادند که بلافاصله بازپرس ویژه‌ قتل در راس اکیپی تخصصی از عوامل بررسی صحنه‌ جرم در محل اعلام شده حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد.

شاملو پس از حضور در صحنه، در حالی با جسد ناصر روبه‌رو شد که وی در کنار یک کامیون حمل زباله افتاده بود و یک میله‌ آهنی نیز در کنار وی قرار داشت.

از آنجا که اهالی منطقه اظهار کردند متوفی راننده همین کامیون بوده و علاوه بر این آثار خونریزی و شکستگی نیز روی جسد ناصر مشهود بود، بازپرس جنایی در وهله‌ اول ذهن خود را با فرضیه‌ قتل درگیر کرد اما سایر شواهد موجود در صحنه ، از جمله محل وقوع حادثه و نوع شکستگی‌ها این فرضیه را برای وی کمرنگ جلوه داد تا اینکه محرز شد جنایتی رخ نداده است.

قاضی شاملو با اشاره به این حادثه ، گفت: در محل حادثه، ارتفاعی وجود داشت که متوفی پایین این ارتفاع افتاده بود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که راننده کامیون، حین تخلیه‌ زباله در حالیکه کامیون بالای ارتفاع بوده، کنار آن ایستاده و در یک لحظه با برهم خوردن تعادلش دچار سقوط شده است که این سقوط به ضربه‌ مغزی و مرگ وی انجامیده است.

بازپرس ویژه‌ قتل تهران همچنین از صدور دستورات قضایی لازم جهت کشف زوایای پنهان این مرگ مشکوک خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها