مدیر سازمان ملی جوانان استان فارس:

جایگاه ازدواج در جامعه مناسب نیست

حجت الاسلام محسن اسماعیل پور مدیرسازمان ملی جوانان فارس گفت: جایگاه ازدواج به لحاظ فرهنگی درجامعه مناسب نیست.
کد خبر: ۲۹۴۱۱۳

به گزارش خبرنگار جام جم در شیراز، مدیر سازمان ملی جوانان فارس در حاشیه جشنواره زوج خوشبخت ایرانی گفت: مسئولان فرهنگی جامعه در حوزه ازدواج و فرهنگ‌ سازی نمره مطلوبی نمی‌گیرند.

اسماعیل‌پور با انتقاد از کم‌کاری دستگاه‌های دولتی در زمینه ازدواج، خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های دولتی در زمینه ازدواج حرفی برای گفتن ندارند. یکی از اهداف این نمایشگاه ، فرهنگ‌سازی در جامعه است.

اسماعیل پور در بخش دیگری از سخنان خود از  طراحی بسته پیشنهادی برای تأمین جهیزیه خبر داد و  گفت: در این بسته به کالاهای اساسی ازدواج توجه شده است. با وجودی که از تمام دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه دعوت کرده‌ایم، دستگاه‌های دولتی تنها شش غرفه در این نمایشگاه دارند و این مطلوب نیست.

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی ازدواج و لوازم خانگی اقلام جهیزیه ، شامل خدمات مجالس عروسی و خدمات بخش‌های دولتی و غیر دولتی از 25 تا 30 آبان ماه امسال از ساعت 10 صبح تا هشت شب در سالن حافظ نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز  پذیرای علاقه مندان است.

برپایی نمایشگاه های ازدواج جوانان را به سوی این سنت حسنه می کشاند

محمدرضی حدایق جانشین رئیس ستاد ساماندهی ازدواج جوانان استان فارس گفت: برپایی نمایشگاه های ازدواج سبب روی آوردن جوانان به این سنت حسنه و نیک می شود.

جانشین رئیس ستاد ساماندهی ازدواج جوانان استان فارس عصر یکشنبه 24 آبان ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه «زوج خوشبخت ایرانی» در جمع خبرنگاران گفت: امروز مهمترین مشکل ازدواج جوانان به توقعات بالای آنان برای آغاز زندگی بر می گردد.

حدایق در بخشی از سخنان خود یکی دیگر از مشکلات جوانان در ازدواج را  کم کاری برخی مسئولان در فراهم کردن شرایط ازدواج دانست و افزود: وظیفه سازمان ملی جوانان این نیست که به این مقوله بپردازند بلکه هر مسئولی که به ازدواج جوانان اهمیت می‌دهد باید برای فرهنگ‌سازی در آن تلاش کند. باید شرایط برای ازدواج جوانان و تحکیم زندگی آنان بیشاز پیش فراهم شود. 

این نمایشگاه تا 30 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز ادامه دارد.

علی شاهسون - خبرنگار جام جم شیراز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها