در ورزش ایران بسیاری از مسائل سر جای خود قرار ندارد و هنوز هم رابطه بر ضابطه می‌چربد. در چنین شرایطی و با وجود حجم، پیچیدگی و گستردگی کار ورزش ایران، باید وقت رئیس ورزش صرف این شود که مشکلات 2 بازیکن پانامایی چند فصل قبل پرسپولیس را حل کند و به منظور پرهیز از محرومیت‌های بعدی دستور دهد 70 هزار دلار به حساب باشگاه واریز شود.
کد خبر: ۲۹۳۸۴۶

البته این همه ماجرای دیدار دو ساعته معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس نیست، چرا که گویا باید مشکل حضور پرسپولیس در اردوی امارات نیز به دست علی سعیدلو حل شود. برای همین نیز وی دستور می‌دهد بلافاصله شورای برون مرزی که معمولا یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، سریع‌تر تشکیل شود تا مجوز حضور سرخ‌ها در اردوینیم فصل دبی را صادر کند.

بی‌شک شما نیز که این سطور را می‌خوانید، انگشت به دهان می‌گیرید که واقعا مشکلی در ورزش ایران مهم‌تر از این نیست که پرسپولیسی‌ها در زمان لازم در اردوی امارات حاضر شوند و چند روزی دور از ایران تمرینات خود را پی بگیرند. تمریناتی که با توجه به چهار فصل بودن ایران می‌تواند در همین داخل برگزار شود و نیازی به این نباشد که ارزهای کشور در ورای مرزها خرج شود. نکته جالب توجه این است که پرسپولیس 70 هزار دلار دو بازیکن پانامایی را ندارد و آن وقت هوس می‌کند اردوی خود را در دبی پشت سر بگذارد؛ اردویی که حداقل نزدیک به 100 هزار دلار ناقابل برای سرخ‌ها آب خواهد خورد. حال خود حساب کنید که اگر اینها در ورزش وجود نداشت، چه کارهای بزرگ و اساسی که زمین نمی‌ماند.!

همه اینها در شرایطی رخ می‌دهد که اگر هر چیز جای خود قرار داشته باشد و کارها بموقع و طبق روال معمول انجام شود، نیازی به این نیست که برای چنین مسائلی رئیس ورزش کشور خرج شود. بی شک علی سعیدلو باید این نکته را در نظر بگیرد که همه ورزش ایران پرسپولیس و استقلال نیست، همان‌گونه که همیشه بدرستی گفته‌اند کل ورزش نباید در فوتبال خلاصه شود. فوتبال مهم است اما نه به این اندازه که از شنیدن اسمش نیز دست و دلمان بلرزد و از دیگر رشته‌ها ناخواسته غافل شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها