گروه رسانه: جوانی در ترافیک 5 بعدازظهر خیابان‌های تهران گیر افتاده است. او نگران است چون فقط 2 ساعت وقت دارد مشکل خود را حل کند.امشب شب عروسی جوان است، اما به او خبر داده‌اند که باید عروسی را متوقف کند، چون عروس پیش از این یک بار دیگر ازدواج کرده؛ آن هم با مردی که مدت‌ها زندانی بوده و اکنون در یک آژانس کار می‌کند.پسر باید این راننده آژانس را پیدا کند تا بتواند مشکلش را حل کند... آنچه خواندید، خلاصه‌ای است از داستان فیلم محاکمه در خیابان. بازیگر نقش پسر آن، پولاد کیمیایی است که برای چهارمین بار در فیلمی به کارگردانی پدرش، مسعود کیمیایی بازی می‌کند. در این فیلم که از امروز جای فیلم «بی‌پولی» را در سینماها گرفته، علاوه بر پولاد، بازیگران دیگری چون نیکی کریمی، محمدرضا فروتن و حامد بهداد هم بازی می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۳۵۳۸

فیلم بی‌پولی که در مدت 55 روز حدود 740 میلیون تومان فروخت جای خود را به فیلم محاکمه در خیابان داد. از امروز رضا کیانیان، رضا عطاران و مریلا زارعی هم با فیلم نیش و زنبور به سینماها می‌آیند تا روایتگر داستانی کمیک باشند. این فیلم را حمیدرضا صلاحمند کارگردانی کرده است. در نیش و زنبور که فیلمنامه آن را سروش صحت نوشته است، برای اولین بار کیانیان و عطاران کنار هم بازی می‌کنند. این فیلم جای فیلم زندگی شیرین را در سینماها گرفته است. زندگی شیرین در مدت 55 روز، حدود 672 میلیون تومان برای گیشه خود درآمد داشت.فروش فیلم «کتاب قانون» به مرز 500 میلیون تومان نزدیک شده است. این فیلم در هفته‌ای که گذشت حدود 100 میلیون تومان فروخت و فروش خود را از 350 میلیون در 26 روز به 450 میلیون تومان در 32 روز رساند. اما فیلم آقای هفت‌رنگ نتوانست مانند فیلم‌های قبلی شهرام شاه‌حسینی گیشه پر رونقی داشته باشد. این فیلم در هفته‌ای که گذشت حدود 60 میلیون تومان فروخت و فروش خود را در هفته سوم اکران به 170 میلیون رساند. فیلم «دو خواهر» هم در مدت 55 روز برای تهیه‌کننده خود 850 میلیون تومان درآمد کسب کرد تا نشان دهد فروش یک فیلم در کشور ما غیرقابل پیش‌بینی است و اصلا ربطی به داستان، کارگردان، بازیگران و... ندارد.

رونق صدور مجوز ساخت

حالا دیگر می‌دانیم که هر هفته معاونت سینمایی برای چند فیلم مجوز ساخت صادر خواهد کرد.دیروز هم این معاونت به فیلم‌های «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پوران درخشنده، «در انتظار معجزه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رسول صدرعاملی، «ارتباط خانوادگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نادر مقدس، «ناسپاس» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن جاهد و کارگردانی حسن هدایت، «بادهای بهاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی قوی تن، «پسر از من، دختر از تو» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی داوود موثقی «مرخصی اجباری» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی و کارگردانی منوچهر مصیری پروانه ساخت داد. صدرعاملی و حسن هدایت بزودی فیلم‌های خود را مقابل دوربین می‌برند. پیش‌بینی می‌شود فیلم آخرین معجزه که به سفارش شبکه یک سیما ساخته می‌شود، در بخش سینمای معناگرا و فیلم ناسپاس در بخش انبیای جشنواره فیلم فجر به نمایش درآیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها