جام جم آنلاین : اتحادیه فوتبال انگلیس با صدور نامه ای سرگشاده به طرفداران تیم ملی انگلیس توصیه کرد: برای تماشای بازی ماه آینده این تیم با تیم ملی ترکیه در جریان مسابقات انتخابی یورو 2004 به استانبول نروند.
کد خبر: ۲۹۲۶۸
اتحادیه فوتبال انگلیس نوشت : با توجه به سابقه ناخوشایند اخیر بین دو کشور، ما این تصمیم دشوار را اتخاذ کرده ایم تا مطمئن شویم که این مسابقه مهم با حداکثر راحتی و ایمنی برای همه دست اندرکاران آن برگزار شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس با حمایت دولت ، پلیس و یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) به همه کسانی که در اندیشه سفر به استانبول هستند و ممکن است در فکر خرید بلیت از بازار سیاه باشند ، توصیه می کند این کار را نکنند ، مقامات ترکیه انتظار حضور طرفداران ما را ندارند و برای جداسازی تماشاگران کاری نکرده اند.
اتحادیه فوتبال انگلیس نگران است مبادا با بروز مشکلاتی در جریان این مسابقه از شرکت در جام ملتهای اروپا در سال 2004 محروم شود.
در این نامه آمده است : به علت رویدادهای ناخوشایند مربوط به طرفداران انگلیس در بازیهای خانگی و خارجی ، یوفا بصراحت اعلام کرده است که ایجاد هر مشکل و دردسر دیگری (از طرف طرفداران انگلیس) در آینده می تواند به اخراج این تیم از یورو 2004 منجر شود.
پس از صحنه های زشتی که در جریان و پس از دیدار این دو تیم در ماه آوریل در انگلیس پیش آمد ، یوفا به انگلیس در مورد احتمال اخراج آن از مسابقات فوق هشدار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها