عاملان قتل کارگر میدان میوه و تره‌بار در شمال غرب تهران دستگیر شدند.ساعت 20 دوم مهرماه سال جاری ماموران کلانتری142 کن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان انتقال جوان 20 ساله‌ای به بیمارستان پیامبران در منطقه شهرزیبا قرار گرفتند که مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.
کد خبر: ۲۹۲۳۴۰

با انتقال این جوان به بیمارستان و علی‌رغم تلاش تیم پزشکی وی به علت شدت جراحت در بیمارستان فوت کرد و به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی بازپرس هنرمند، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره دهم، هویت مقتول به نام عبدالله که به عنوان ترازودار در میدان میوه و تره‌بار مشغول به کار بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که در شب حادثه عبدالله از سوی تعدادی افراد ناشناس در فضای سبز خارج از محل کارش مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پول‌های همراه وی نیز به سرقت رفته است.

با آغاز تحقیقات از همکاران مقتول در بازار روز شهر زیبا، مشخص شد عبدالله هرشب در پایان کار و پس از تعطیلی بازار، پول‌های حاصل از فروش روزانه را همراه خود به منزل دامادشان در حوالی بازار روز می‌برده و در آنجا به حساب روزانه رسیدگی می‌کرده است.

با اطلاعات به دست‌ آمده، کارآگاهان اداره دهم تحقیقات خود را درخصوص افراد شاغل در بازار روز متمرکز کردند و در تحقیقات خود به یکی از کارگران بازار روز به نام احمد ظنین شدند.

با تحقیقات بیشتر درخصوص احمد، کارآگاهان متوجه شدند وی دارای چند سابقه شرارت است و چند روز پس از فوت عبدالله به طرزی مشکوک و بدون اعلام قبلی با محل کار خود تسویه حساب کرده است. در ادامه بررسی‌های بیشتر درخصوص شناسایی دوستان و افرادی نیز که با احمد در تماس هستند، جوانی به نام ادریس مورد شناسایی قرار گرفت که وی نیز به عنوان کارگر در بازار روز دیگری واقع در منطقه جنت‌آباد مشغول به کار بود. با مراجعه به محل کار ادریس، کارآگاهان متوجه می‌شوند ادریس نیز همانند احمد اقدام به تسویه حساب از محل کار خود کرده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، منزل پدری احمد در یکی از شهرهای غربی کشور مورد شناسایی قرار گرفت. با شناسایی مخفیگاه احتمالی احمد، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی از بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، به شهرستان محل سکونت احمد رفته و در 25 مهر ماه ضمن شناسایی و دستگیری احمد، موفق به دستگیری ادریس نیز شدند، اما هیچ‌کدام از دو متهم به قتل عبدالله یا مشارکت در آن اعتراف نکردند که در ادامه با دستگیری یک متهم دیگر و اعتراف وی به قتل ترازودار میدان، این متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها