با حکم رهبر معظم انقلاب

ریاست ضرغامی تمدید شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی ضمن تمدید دوره ریاست آقای سیدعزت الله ضرغامی در سازمان صدا و سیما تأکید کردند: باید با استفاده از برجستگیها و نقاط قوت کنونی صدا و سیما، و همت برای نقص زدایی، این رسانه فرهنگ ساز به طراز رسانه‌ ای برسد که دین و اخلاق و امید و آگاهی بارزترین نمود آن باشد.
کد خبر: ۲۹۲۳۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس عزت الله ضرغامی

با پایان گرفتن دوره ی ریاست پنجساله جنابعالی بر سازمان صداوسیما، با قدردانی از تلاشهای طاقت فرسائی که در مدیریت این رسانه ی گسترده و فراگیر به کار برده و خدماتی که شما و همکارانتان در زمینه های گوناگون به انجام رسانیده اید، برای دوره ای دیگر شما را به ادامه ی این کار سنگین و حساس می‌گمارم.

برجستگیها و نقاط قوّت کنونی صداوسیما در کنار کمبودها و نقاط ضعف آن باید پیوسته در برابر چشم جنابعالی و دیگر مدیران آن سازمان و در معرض ملاحظه و مقایسه قرار گیرد و همت بر روند نقص زدائی، به هیچ رو کاهش و سستی نیابد.

سفارش اساسی اینجانب نزدیک کردن و رساندن این رسانه ی فرهنگ ساز، به طراز رسانه ای است که دین وَ  اخلاق وَ امید وَ آگاهی،  بارزترین نمود آن باشد و رفتار اجتماعی مخاطبان و نیز نهاد حساس و مهمی چون خانواده  بر اساس آن شکل گیرد و هنر و شیوه های گوناگون حرفه ای و آزموده  شده یا نوپدید، یکسره در خدمت رشد این شاخصها در آید. از تجربه های موفق یا ناموفقِ دوره ی پنجساله ی باید برای رساندن این رسانه به این کیفیت برتر سود ببرید و با زمانبندی برنامه ها و تعیین شاخصهای قابل اندازه گیری، حرکت مجموعه را تکمیل یا تصحیح نمائید.

انتظار دارد نشانه های این تحول در اولین سال مسئولیت جنابعالی مشاهده شود . توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.

سیدعلی خامنه ای

16/آبان/1388

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها