پس از شکست مقابل رابین کازان در نیوکمپ

بارسا به تبانی متهم شد

گروه ورزش: هیچ اتفاقی عجیب‌تر از این نیست که قهرمان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش، نیوکمپ مقابل تیمی که حتی تلفظ نامش برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال دشوار است، نتیجه را واگذار کند.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۴

این اتفاق دور از انتظار سه‌شنبه شب رخ داد تا گواردیولای جوان برای اولین بار در عمر مربیگری‌اش در کاتالان، احساس بدی داشته باشد: «شکست مقابل رابین کازان روسیه ناامیدکننده بود. در این لحظه احساس بدی دارم اما بر این باورم که بارسا عملکرد قابل قبولی داشت. ما هرکاری که لازم بود برای پیروزی در این دیدار به کار بستیم و تیم برتر میدان بودیم، اما در فوتبال همیشه تیم بهتر برنده نمی‌شود.»

بارسا در حالی مقابل رابین کازان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد که علاوه بر حمایت 55 هزار تماشاگر خودی، تمامی ستاره‌هایش را نیز در اختیار داشت. همین مساله باعث شد برخی خبرنگاران اسپانیایی در پایان بازی، شایعه تبانی را مطرح کنند، شایعه‌ای که به درگیری ژاوی هرناندز با خبرنگاران انجامید. در این میان ویکتور والدز تنها کسی بود که با تکذیب این شایعه ،خود و مدافعان بارسا را مقصر شکست مقابل نماینده روسیه معرفی کرد.

خوان لاپورتا، مدیرعامل بارسلونا هم بدون آن‌که بخواهد واکنشی نسبت به این شایعه داشته باشد، این شکست تیمش را تنها یک اتفاق عجیب نامید و به هواداران بارسا قول داد، در بازی بعدی، این تیم روسی را در مسکو شکست خواهند داد.

البته این‌که این شکست چه سودی برای نماینده روسیه خواهد داشت و چه میزان پول در بنگاه شرط‌بندی معروفی در مسکو جابه‌جا شده، مساله‌ای است که باید در آینده روشن شود.

از دیگر نتایج جالب توجه سه‌شنبه شب باید به شکست خانگی لیورپول مقابل لیون اشاره کرد. شاگردان رافا بنیتس که در بازی قبلی خود مغلوب فیورنتینای ایتالیا شده بودند، این بار در آنفیلد با گل دقیقه 90 دلگادو، بازی یک بر صفر برده را 2 بر یک به لیون واگذار کردند تا شرایط بغرنج‌تری را در جدول تجربه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها