گروه فرهنگ و هنر: روزنامه جام‌جم به عنوان رسانه برگزیده پوشش اخبار مهدویت در دومین جشنواره بین‌المللیآخرین منجی شناخته شد. به گزارش خبرنگار ما،‌ در مراسمی که، سه‌شنبه شب با حضور مسعود زریبافان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب رسانه‌ و مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات برگزار شد، جام‌جم در بخش رسانه‌های مکتوب نوشتاری در میان روزنامه‌های سراسری کشور به عنوان روزنامه برگزیده این رشته انتخاب شد.
کد خبر: ۲۸۹۰۶۸

در این مراسم مسعود زریبافان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به طرح مباحثی درخصوص نقش فرهنگ انتظار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و افزود: قطعاً راهی که رزمندگان اسلام رفتند، راهی در راستای عشق به ولایت و مهدویت بود که این روحیه را نیز از مکتب عاشورا یاد گرفتند.

در بخش دیگری از این مراسم محمدصادق افراسیابی دبیر شورای هماهنگی و اطلاع‌رسانی دومین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی، رسانه‌ها را ابزاری موثر برای بازگشت به اسلام ناب محمدی و ایجاد تحولات چشمگیر در این حوزه دانست.

در ادامه این مراسم برگزیدگان این جشنواره در حوزه رسانه معرفی شدند. در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس، مهر، ایرنا و ایسنا (به صورت مشترک) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و خبرگزاری‌های ایکنا، شبستان، ایسکانیوز و سایت‌های خبری رجاءنیوز و تابناک به عنوان رسانه‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

در حوزه رسانه‌ها و در بخش روزنامه‌ها نیز روزنامه همشهری و جام‌جم مشترکاً رتبه اول، وطن امروز رتبه دوم و جوان موفق به کسب رتبه سوم شدند و روزنامه‌های قدس، رسالت، ایران، نشریات ایران‌زمین، خراسان، سیاست‌روز و اعتدال شایسته تجلیل معرفی شدند.

در بخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز شبکه خبر حائز رتبه اول، رادیو جوان رتبه دوم و باشگاه‌ خبرنگاران جوان رتبه سوم را کسب کردند و دانشکده صدا و سیما، اداره‌کل نغمات آئینی، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، گروه مشاوران جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری استان تهران تجلیل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها