فالکن هینی پسربچه 6 ساله آمریکایی که عنوان شیطان‌ترین پسر هفته را از آن خود کرده پس از آنکه اعتراف کرد بالن پدرش را از عمد روانه آسمان کرده و سپس در انباری خانه پنهان شده علت کار خود را هیجان و توجهی اعلام کرد که نسبت به این قضیه شده است.
کد خبر: ۲۸۸۹۷۷

فالکن، بالن بزرگ پدرش را که به شکل یک بشقاب پرنده بود‌‌به پرواز درآورده و برای مدت بیش از سه ساعت هزاران شهروند را که این ماجرای دلهرهآور را با تصور آنکه پسربچه داخل بالن است از طریق تلویزیون دنبال میکردند به بازی گرفت.

پس از نشستن این بالن معلق به زمین و پخش زنده شبکه‌های خبری مشخص شد که این بالن خالی به پرواز درآمده و فالکن شیطان که می‌دانست کاری بسیار خطرناک کرده از ترس پدرش در انباری خانه پنهان شده است. او بعد از این‌که توسط مادرش از جعبه‌ای در داخل انباری بیرون کشیده شد عنوان کرد که این کار را به خاطر هیجانش انجام داده و خواسته به پدرش که دائم او را از نزدیک شدن به بالن منع می‌کرده نشان دهد که می‌تواند این وسیله بزرگ را به هوا بفرستد.

طی مدت ارسال خبر پرواز بالن فوق در ارتفاع 2000 متری کلورادو و تصور وجود این پسربچه در آن پروازهای فرودگاه کلورادو به اختلال انجامیده و چندین هواپیمای سبک و بالگرد برای سالم نشاندن این بالن به پرواز درآمده بودند.

خبر سوار شدن فالکن به این بالن را برادر بزرگ‌تر او به پدر و مادرش اطلاع داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها