گروه شهرستان‌ها: تعلل اداره راه و ترابری و مسوولان دیگر در تعریض و تجهیز کمربندی اصلی ورامین که از میدان ولیعصر(عج) تا میدان بسیج امتداد دارد، شب گذشته باز هم حادثه آفرید و جان یک شهروند را گرفت. ساعت 20 و 15 دقیقه دوشنبه‌شب، بی‌احتیاطی راننده کامیون آتسو باعث شد تا قربانعلی تاجیک، راننده کامیون میکسر (بونکر) در دم جان بسپارد.افسر راهور، مسوول پرونده این سانحه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کامیون آتسو از غرب به شرق در حرکت بود و قصد داشت به سمت پاکدشت دور بزند که به دلیل بی‌احتیاطی راننده، با کامیون میکسری که از شرق به غرب و در مسیر قانونی‌اش در حرکت بود، برخورد کرد.سروان محمد سهیلی افزود: عدم رعایت حق‌تقدم از سوی راننده آتسو بدون پلاک، باعث شد که مرگ یکی از همشهریان رقم بخورد.
کد خبر: ۲۸۸۸۱۸

وی راننده آتسو را مقصر صددرصد این حادثه دانست و خاطرنشان کرد: مسوولان مربوط باید هرچه سریع‌تر این کمربندی پرتردد را ساماندهی کنند.

کمربندی اصلی و پرتردد شهر ورامین که طرح تعریض آن از حدود 4 سال پیش آغاز شده، مدت‌ها در کشمکش تعریض توسط اداره راه و ترابری و شهرداری ورامین بود و با این که سر آخر، مسوول این طرح، راه و ترابری شناخته شد، اما پس از این کشمکش‌ها، آنچه که مردم را آزار می‌دهد، روند کند تعریض و تجهیز کمربندی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها