با صدای قربانی و آهنگسازی خلعتبری صورت می‌گیرد

اجرای موسیقی سریال‌های تلویزیونی در برج میلاد

گروه فرهنگ و هنر: علیرضا قربانی و ارکستر مجلسی «ایرانیان» با آهنگسازی فردین خلعتبری طی 3 شب در آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت می‌دهد. در نشست خبری این کنسرت که صبح دیروز در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، محسن رجب‌پور، مدیر موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» گفت: این موسسه از سال گذشته با رهنمودهای فردین خلعتبری ارکستر مجلسی ایرانیان را شکل داد و قرار است اولین اجرای این ارکستر با اجرای پلاک «مدار صفر درجه» و با خوانندگی علیرضا قربانی طی روزهای 19، 20 و 21 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد برپا شود.
کد خبر: ۲۸۸۸۰۲

فردین خلعتبری آهنگساز این کنسرت نیز در ادامه از افشین یداللهی به عنوان شاعر بسیاری از قطعات این کنسرت یاد کرد و افزود: کنسرت «مدار صفر درجه» ترکیبی از 16 قطعه است که تعدادی از آنها جدید و تعدادی همچون موسیقی سریال‌های «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «سایه آفتاب» و... پیش از این شنیده شده‌اند.

علیرضا قربانی نیز در بخش دیگری از این نشست در باره شیوه خوانندگی‌اش توضیح داد: همانطور که یک هنرپیشه خوب باید توانایی حضور در ژانرهای مختلف را داشته باشد، یک خواننده هم باید بتواند کارهای متفاوتی را اجرا کند.از این رو من هم دوست دارم به عنوان یک خواننده، سبک‌های مختلف را تجربه کنم و توانایی‌های خود را در اجراهای متفاوت محک بزنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها