یک هموطن از تهران: تا ماه پیش یک شانه تخم‌مرغ را به قیمت 2500 تومان از میادین میوه و تره‌بار می‌خریدم، ولی مدتی است که وزارت بازرگانی با تغییر در بسته‌بندی، قیمت را به شانه‌ای 3300 تومان افزایش داده است و این بار معلوم نیست برای چه؟ و مضاف بر این 100 تومان هم بر قیمت گوشت مرغ افزوده شده است. میریانی از تهران: با این که اداره آموزش و پرورش اعلام کرده است بازنشستگان این اداره می‌توانند از یارانه سفر استفاده کنند، اما وقتی به هر هتلی در شهرستان‌ها رجوع می‌کنیم آنها این موضوع را منکر می‌شوند و اغلب رفتار خوبی با ما ندارند، بهتر بود آموزش و پرورش با پرداخت نقدی وجه، بازنشستگان را با هر قشری رودررو نمی‌کرد.
کد خبر: ۲۸۸۷۴۳

محمد مولایی از فردیس کرج: خیابان‌های فلکه پنجم فردیس کرج بدون روشنایی است. از اداره برق درخواست رسیدگی دارم.

محمدعلی تقیان از اصفهان: اغلب بزرگراه‌های شهر اصفهان بدون خط‌کشی است، از شهرداری این استان درخواست توجه بیشتری دارم.

یک هموطن از تبریز: قبل از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، از اضافه کاری ما کارمندان که مشمول سازمان تامین اجتماعی هستیم، حق بیمه کسر می‌شد و با توجه به این که ما سال‌ها حق بیمه اضافه کاری خود را پرداخت کرده‌ایم حال پس از اجرای این قانون، حق بیمه از اضافه کاری کسر نمی‌شود. از مسوولان درخواست دارم با تدبیری نو، فکری به حال حقوق تضییع شده این قشر بکنند.

بهزاد رسولی از اشنویه: به خاطر زحمات بی‌دریغ شهرداری این منطقه و اجرای طرح‌های عمرانی‌اش کمال سپاس را دارم.

یک شهروند از اصفهان: چرا سازمان حج و زیارت، پاسخگوی مخاطبان خود نیست و سایت خود را بسته است؟

بالایی از تهران: به دلیل گرانی میوه در فصل تابستان بسیاری از اقشار ضعیف قادر به خرید نبودند و حالا در فصل پاییز نیز قیمت میوه سر به فلک زده است.

اسکندرزاده: در ایستگاه ورزشگاه، منطقه 16 (حریم راه‌آهن) نازی‌آباد زندگی می‌کنم، اما متاسفانه این منطقه به‌دلیل عدم حضور نیروی انتظامی، شب‌ها پاتوق موادفروشان و قاچاقچیان می‌شود.

میرحسینی از تهران: وقتی انشعاب فاضلاب گرفته می‌شود، باید به کجا مراجعه کرد؟ از اداره آب و فاضلاب استان تهران درخواست دارم تا با شفاف‌سازی در این خصوص بسیاری از هموطنان را از سر در گمی درآورد، چراکه آبفا به مراجعه‌کنندگانی با این‌گونه مشکلات پاسخ نمی‌دهد.

در پی درج پیام مورخ 31 شهریور با عنوان ایجاد خط اتوبوسرانی در مسیر پایانه شهید افشار به ترمینال شرق، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال دورنگاری اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به نبود فضای لازم در محدوده ترمینال شرق و همچنین عدم استقبال مناسب شهروندان محترم، ایجاد خط اتوبوسرانی در مسیر یاد شده امکان‌پذیر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها