جام‌جم: در شرایطی که گفته می‌شود مراد محمدی به انتهای خط قهرمانی رسیده است و باید جای خود را به جوانان با انگیزه و جویای نام بدهد، اما خودش چنین مساله‌ای را رد می‌کند و می‌گوید: قصد خداحافظی از دنیای کشتی را ندارم و می‌خواهم همچنان کشتی بگیرم. این کشتی‌گیر مازنی که صاحب مدال‌های طلا و برنز جهان و برنز المپیک پکن است، بعد از المپیک آنچنان که باید و شاید تمرینات خود را پی نگرفت تا با حضور کم در عرصه رقابت‌ها عیارش پنهان مانده و متعاقب آن، حضوری نیم بند در رقابت‌های جهانی دانمارک داشته و دستش از مدال کوتاه شود.
کد خبر: ۲۸۸۶۵۸

بی‌شک قهرمانی که بخواهد در سطح اول کشتی جهان قدم بردارد باید در کوران مسابقات باشد و به قول کشتی‌گیرها در پر قو نخوابد. امروز این سوال مطرح است که آیا سید مراد محمدی به آخر خط رسیده است؟ پاسخ خودش به این سوال منفی است و می‌گوید: بدون توجه به برخی صحبت‌ها و اظهارنظرها تا این لحظه به این جمع‌بندی رسیده‌ام که همچنان در میادین کشتی باقی بمانم. من کاری جز تمرین کردن ندارم، بنابراین هر روز تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارم و برای شرکت در رقابت‌های لیگ آماده می‌شوم.

به هر حال محمدی باید به این نکته آگاه باشد که اگر می‌خواهد موقعیت قبلی خود را تثبیت کند باید در تمامی رقابت‌ها حضوری پررنگ داشته باشد، بویژه در وزن 60 کیلو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کند، نه این‌که در یک وزن بالاتر به میدان برود و همین حضور را بهانه‌ای قرار دهد که به مسابقات پشت نکرده است.

مربی روس در تور هندبال ایران

جام‌جم: هندبال ایران پس از این‌که سال‌ها با یوری کلیم اف روس روزگار گذراند تا این مربی نیز ضمن آشنایی با زیر و بم هندبال کشورمان، نقش لازم را در جهت رشد این رشته ایفا کند، حالا پس از حدود 2 سال، بار دیگر به جای این مربی باسابقه و البته پا به سن گذاشته، یک مربی دیگر روس را جذب کرده است تا با تفکر هندبالی روس‌ها، ارتقای هرچه بیشتر را مورد توجه قرار دهد.

علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال از قطعی بودن حضور یوری کیدیوف روس در راس کادرفنی تیم ملی بزرگسالان خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتی با این مربی صورت گرفته و به محض صدور روادید، این مربی باسابقه روس وارد تهران می‌شود تا قرارداد نهایی میان طرفین به امضا برسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب دیرهنگام سرمربی تیم ملی، خاطرنشان کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیا که تیم ملی بزرگسالان در اسفندماه 86 به میدان رفت این تیم دیگر هیچ رقابتی را تا بهمن ماه 88 در پیش نداشت. بنابراین ما در انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ زمانی را از دست نداده‌ایم و امروز در فاصله 5 ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی تیم را انتخاب کرده‌ایم تا بهترین نفرات را شخصا انتخاب کند.

جودوی ایران قهرمان غرب آسیا شد

جام‌جم: تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین، نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا (بیروت) با کسب 9 مدال طلا و 4 نقره به مقام نخست رسید.

در بخش مردان رضا عسکری در وزن 60 -کیلوگرم، مهدی خان‌احمدلو در 66 -، محمد گروهی در 73-، ایرج امیرخانی در 81 -، مسعود جلیلوند در 90- و مصطفی آهن فروش در 100 - کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سعید خسروی نژاد در 100+ کیلو به مدال نقره دست یافت. در بخش بانوان نیز اکرم خانی در وزن 57 ‌ کیلوگرم،ماندانا محمدنژادیان در 70- و سحر چغلوند در 78- کیلوگرم مدال طلا و در وزن 48 - آزیتا شکاری، در وزن 52 - نوشین تقی‌لو و در وزن 63 - کیلوگرم تکتم بیدل مدال نقره کسب کردند.

مشحون: ایده‌آل ما لیگ 16 تیمی است

جام جم: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با تاکید رئیس سازمان تربیت بدنی علاوه بر پرداخت پاداش‌های معوقه قهرمانان بسکتبال، یک سالن بزرگ در مرکز شهر تهران، خانه‌های بسکتبال در همه مراکز استان‌ها و یک ساختمان اداری مناسب در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد.

محمود مشحون در گفتگو با «جام‌جم» درباره تعداد تیم‌های لیگ برتر افزود: روشن است که ایده‌آل ما هم برگزاری این لیگ با حضور 12 و حتی 16 تیم پرقدرت است، اما این نکته مستلزم این است که همه تیم‌ها از امکانات نسبتا برابری برخوردار باشند و مانند فصل گذشته اختلاف فاحش بین تیم‌های مختلف وجود نداشته باشد. در عین حال متاسفم از این‌که استان متمولی مثل خراسان رضوی به دلیل عدم حمایت مالی در لیگ برتر امسال غایب است و از طرف دیگر خوشحالم که یک استان بسیار محروم به نام چهارمحال و بختیاری در لیگ حاضر است. به هر حال برنامه‌ای برای پربارتر شدن لیگ برتر به لحاظ کیفی و کمی داریم که امیدواریم با موافقت و تصویب سازمان همراه شود.

وی از شرکت تیم ملی نوجوانان در مسابقات تدارکاتی فیلیپین در اواسط آبان ماه خبر داد و گفت: این بازی‌ها به منظور حضور پرقدرت تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی مالزی برگزار می‌شود و قرار است تیم کشورمان اواخر آبان ماه در این رقابت‌ها نیز شرکت کند.

عضویت ملی‌پوش والیبال بلغارستان در پتروشیمی

مهر: آنانیوف، بازیکن تیم ملی والیبال بلغارستان که سال گذشته با تیم لفسکی به عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال لیگ باشگاه‌های این کشور دست یافت و امسال همراه تیم ملی کشورش به مقام سوم مسابقات قهرمانی اروپا رسید، به مدت یک سال به عضویت تیم پتروشیمی بندرامام درآمد تا لیگ برتر والیبال ایران هم بتدریج شاهد حضور بازیکنان خارجی باشد.

جوانگرایی؛ پاسخ مهماندوست به منتقدان

جام‌جم: رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی تکواندو پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی، گفت: شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودیم، اما حیف که اشتباهات فردی و چند مشکل داوری اجازه نداد. به تیمم افتخار می‌کنم؛ چرا که تنها تیمی که موفق شد 5 مدال کسب کند، ایران بود. به هر حال این عنوان ارزشمند پاسخ قاطعی بود به منتقدان جوانگرایی.

طلا و نقره ایران در تیراندازی غرب آسیا

جام‌جم: تیم ایران در رشته تراپ مسابقات تیراندازی غرب آسیا با 340 امتیاز پس از کویت، نایب قهرمان این پیکارها شد همچنین در رشته تپانچه بادی مردان، ابراهیم برخورداری مدال طلا و آرمین مجد نقره گرفتند و در تیمی همین رشته ایران با ‌1713 امتیاز قهرمان شد. در انفرادی جوانان هم سپهر صفاری طلا و میلاد طالبی برنز گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها