لیگ قهرمانان اروپا وارد هفته سوم می‌شود

شب دلهره‌‌آور لیورپول و بنیتس

گروه ورزش: هفته سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی آغاز می‌شود که تیم لیورپول چنانچه مقابل مهمان خود لیون به توفیقی دست پیدا نکند، شرایط بغرنج‌تری را تجربه خواهد کرد. شاگردان رافا بنیتس از 9 بازی خود در لیگ برتر انگلیس 4 بازی را واگذار کرده‌اند که آخرین آنها همین روز شنبه مقابل ساندرلند رقم خورد. قرمزها در بازی قبلی خود نیز با 2 گل مغلوب چلسی شدند تا به واسطه این نتایج ضعیف، جایی در بین 7 تیم برتر انگلیس نداشته باشند.
کد خبر: ۲۸۸۶۵۳

وضعیت تیم بنیتس در لیگ قهرمانان هم تعریفی ندارد و آنها در گروهی که لیون، فیورنتینا و دبرسن در آن حضور دارند، با یک برد و یک باخت در مکان سوم جدول قرار دارند!

درچنین شرایطی بازی با تیم صدرنشین لیون، نگرانی‌های بنیتس را چندین برابر خواهد کرد. شاید به خاطر همین حساسیت‌ها هم، امشب بازی لیورپول و لیون بصورت زنده برای علاقه‌مندان به فوتبال پخش می‌شود و بازی بارسلونا با تاخیر روی آنتن شبکه 3 می‌رود.

بارسا امشب میزبان رابین کازان روسیه است و نکته جالب این بازی برای هواداران بارسا و پپ گوارویولا بازگشت زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود.

زلاتان که در بازی شنبه‌شب مقابل والنسیا، با صلاحدید پزشکان به میدان نرفت، امشب این فرصت را دارد تا بار دیگر با پیراهن بارسا به میدان برود.

در این گروه اینترمیلان هم با 2 تساوی متوالی شرایط ویژه‌ای دارد و برای کسب اولین 3 امتیاز، در مقابل دیناموکی‌یف، سرشار از انگیزه است.

برنامه کامل بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا در زیر آمده است:

گروه E: دبرسن مجارستان -‌ فیورنتینا ایتالیا، لیورپول انگلستان ‌ لیون فرانسه

گروه F: بارسلونا اسپانیا -‌ رابین کازان روسیه، اینتر ایتالیا ‌ دینامو کی‌یف اکراین

گروه G: رنجرز اسکاتلند - اورزینه چی رومانی، اشتوتگارت آلمان ‌ سویا اسپانیا

گروه H: آلکمار هلند - آرسنال انگلستان، المپیاکوس یونان -‌ استاندارد لی یژ بلژیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها