گروه حوادث: فرد شیادی که با معرفی خود به عنوان مدیر ستاد اصلاح الگوی مصرف اقدام به کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد. سرهنگ غفاریان، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در این باره به «جام‌جم» گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی در ارتباط با این که فردی با مراجعه به شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات پزشکی خود را مدیر ستاد اصلاح الگوی مصرف معرفی و در ادامه با حیله و ترفند از آنها کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و ابتدا هویت این فرد به نام فرهاد 30 ساله شناسایی و با گزارش موضوع به بازپرس شعبه 13 دادسرای رسالت گزارش و دستور قضایی برای دستگیری این متهم صادر شد.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۸

سرهنگ غفاری افزود: با آغاز تحقیقات مشخص شد فرهاد (متهم تحت تعقیب)‌ همدست دیگری به نام مهرداد دارد که این دو نفر پس از مراجعه به شرکت‌های تامین تجهیزات پزشکی بیان می‌کنند قصد تجهیز بیمارستان‌ها در راستای اصلاح الگوی مصرف را دارند که در ادامه با سرنخ‌های به دست آمده در این ارتباط مخفیگاه این متهم در خیابان خواجه عبدالله انصاری شناسایی و با دستگیری هر دو متهم ماموران موفق به کشف 2 دستگاه بی‌سیم، دستبند فلزی، چراغ گردان و گاز اشک‌آور شدند.

با اعتراف این دو متهم به جعل عنوان مدیر اصلاح الگوی مصرف از شاکیان دعوت می‌شود برای ارائه شکایت خود به شعبه 13 بازپرسی دادسرای رسالت و یا پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها