پزشکان مصری با افشای اختصاص بیمارستان‌های ویژه سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی فصل جدیدی را در این زمینه و اتهاماتی که متوجه صهیونیست‌ها است،‌ گشودند.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۲

روزنامه سوئدی آفتون‌بلادت اولین بار 17آگوست (26 مرداد) با انتشار گزارشی از دست داشتن ارتش صهیونیستی در سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها پرده برداشت که با واکنش رژیم‌صهیونیستی و پافشاری دولت سوئد بر دفاع از این روزنامه ، روابط استکهلم با تل‌آویو به سردی گرائید.

در این گزارش ادعا شده بود سربازان اسرائیلی شبانه جوانان و کودکان فلسطینی را بازداشت کرده، سپس آنان را به قتل می‌رسانند و اعضای بدن آنها را تکه تکه کرده و به باندهای قاچاق اعضا می‌فروشند.پزشکان مصری اکنون با فاش کردن ابعاد جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی از اختصاص بیمارستان‌های ویژه سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی خبر می دهند.

خبرگزاری مهر روز گذشته به نقل از پزشکان مصری نوشت بیمارستان‌های خاصی در فلسطین اشغالی به قاچاق اعضای فلسطینیان از سوی اسرائیل اختصاص یافته است .

شماری از فعالان حقوق بین‌الملل و پزشکان مصری بر ضرورت پیگرد قانونی جنایتکاران اسرائیلی و سارقان اعضای بدن شهروندان فلسطینی تاکید کرده اند.

حمدی سید، دبیر سندیکای پزشکان مصر در این زمینه خواستار جمع آوری اسناد مربوط به جنایات وحشیانه رژیم‌صهیونیستی و تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران اسرائیلی و محاکمه آنها در دادگاه‌های بین‌المللی شد.

حسام، رایزن پزشکی سفارت فلسطین در قاهره -پایتخت مصر- هم از دست داشتن شین‌بت (سرویس امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی) در سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها و تشکیل هسته‌های مخفیانه قاچاق اعضای بدن توسط این سازمان سخن گفته است.

شیوه فعالیت صهیونیست ها

حسام گفت: ماموریت این هسته‌ها این است که فلسطینیانی را که از لحاظ بدنی و جسمانی در وضعیت مناسبی قرار دارند، شناسایی کرده و سپس مشخصات آنها را در اختیار پست‌های ایست‌بازرسی قرار دهد تا افراد مورد نظر به بهانه‌های مختلف بازداشت شوند.وی با اشاره به اینکه افرادی که به این شیوه بازداشت می‌شوند به بیمارستان‌هایی منتقل می‌شوند که مختص سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها هستند، افزود: از آنجا که سرقت اعضای بدن فلسطینی‌ها کاملا مخفیانه و در بیمارستان‌های ویژه در اسرائیل صورت می‌گیرد، فلسطینی‌ها قادر نیستند اسنادی را در این زمینه ارائه کنند.

علی الغثیت، کارشناس حقوق بین‌الملل در این زمینه با یادآوری این که قتل عمد، کالبد شکافی و فروش اعضای بدن فلسطینی‌ها جنایت جنگی به شمار می‌رود از سکوت جامعه بین‌المللی در برابر جنایات آشکار صهیونیست‌ها انتقاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها