فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای اجرای طرح تحول نزاجا 12 پادگان نیروی زمینی جابجا می شوند.
کد خبر: ۲۸۸۵۴۶

به گزارش خبرگزاری مهر از گرگان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان امروز پنجشنبه در مراسم تودیع ارشد نظامی استانهای گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گرگان افزود: این پادگانها یا در حال جابجایی بوده و یا در حال مطالعه برای جابجایی هستند.

وی اظهار داشت: پادگانهای مشهد، تبریز، بیرجند، اهواز و .. از جمله پادگانهایی هستند که مطالعات جابجایی آنها در دست اقدام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جابجایی پادگانها را از جمله اولویتهای نیروی زمینی برشمرد و گفت: نزاجا در جابجایی پادگانها بسیار جدی است.

فرمانده نزجا بیان داشت: در نظم نوین جهانی، مناطقی که از نظر اقتصادی و .. جایگاه ویژه ای دارند، مدنظر ابرقدرتها بوده و درصدند تا برای تسلط بردنیا بر انرژی دنیا مسلط شوند.

امیرسرتیپ پوردستان عنوان کرد: دشمن افغانستان را به بهانه مبارزه با طالبان و عراق را به بهانه داشتن سلاحهای کشتار جمعی اشغال کرد درحالیکه افغانستان کشور بی دفاعی بود که ارتش منسجم نداشت.

وی عنوان کرد: آمریکائیها اکنون در عراق و افغانستان گرفتار شده اند و فکر نمی کردند دچار مشکل شوند و پیش بینی هایشان نادرست از آب درآمد.

پوردستان از آمادگی کامل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: آمادگی نیروهای مسلح، حمایت مردم و فرماندهی هوشمند نیروهای مسلح اجازه تعدی دشمنان را نمی دهد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور و بین گروهها و مذاهب مختلف اظهار داشت: ایجاد یاس و ناامیدی، توسعه فساد و بی بندباری و مواد مخدر از جمله تهدیدات نرم دشمنان است.

امیر سرتیپ پوردستان افزود: هدف ازطرح پروژه ایران هراسی به این دلیل بوده تا ایجاد تفرقه در کشور داشته باشند و آمار فروش سلاحشان را افزایش دهند، درحالیکه با فرماندهی هوشمند کل قوا و هوشیاری ملت، توطئه ها اثری ندارد.

در این مراسم از زحمات امیر محسن ملک محمدی فرمانده قبلی لشکر 30 گرگان قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد منصور خمری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها