کد خبر: ۲۸۸۵۲۱

گاهی اوقات اگر این ورود کوتاه مدت باشد، قرار است نیازهای درونی یا بیرونی شما را تامین کند حتی اگر به صورت دادن یک اطلاعات یا بیان تجربه‌ای باشد.

یا این‌که ممکن است ورودشان برای حمایت یا راهنمایی شما در راهی که می‌روید باشد.

در مواردی، این حضور مانند الهامی الهی است و شما به این حضور کوتاه‌مدت نیاز دارید.

پس از برطرف شدن این نیاز، ممکن است شخص مورد نظر بدون هیچ اشتباهی از جانب شما یا اتفاق خاصی بگوید که دیگر نمی‌خواهد در زندگی شما بماند یا بدون کلام از زندگی تان خارج شود.

ممکن است فرد مورد نظر از دنیا برود یا به آرامی از شما دور شود.

مواقعی هست که افراد برای یک دوره به نسبت طولانی‌تر و به اصطلاح یک فصل، وارد زندگی شما می‌شوند. در این موارد، قرار است شما رشد کنید و چیزی بیاموزید. در این زمان ممکن است فرد مورد نظر موجب آرامش بیشتر یا شادی شما شود یا حتی باعث شود کارهایی بکنید که هرگز نکرده‌اید. شاید باید عادتی را در خود تغییر دهید و آنها موجب این تغییر می‌شوند؛ حتی اگر این کار با سختی و درد فراوان همراه باشد.

مطمئن باشید با ایجاد تغییر و رشد در شما، این فصل به سر می‌رسد و آنها به نوعی از زندگی‌تان خارج می‌شوند.

افرادی که برای یک عمر وارد زندگی‌تان می‌شوند عموما افرادی هستند که رابطه نزدیکی با شما دارند؛ مانند همسر، فرزندان و اعضای خانواده.

این گونه روابط قرار است به شما درس‌هایی بدهند که اساس تفکر احساسی و عاطفی شما را تشکیل بدهد.

در این گونه موارد، شما باید این درس‌ها را بپذیرید یعنی به فرد مورد نظر با وجود تمام ناهماهنگی‌ها و آزارهایش محبت بورزید و او را دوست بدارید و آنچه را در این رابطه آموخته‌اید، در رابطه با دیگران نیز به کار ببرید و در تمام جنبه‌های زندگی خود جاری کنید.

پس به نفع‌مان است درس‌هایی را که قرار است یاد بگیریم، زودتر یاد بگیریم و برای آموختن آنها خیلی خود و دیگران را به دردسر نیندازیم.

منبع : brian a. drew

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها