برگزاری لیگ برتر فوتبال، خواسته‌ چندین ساله اتحادیه باشگاه‌هاست. در دیدار اخیر مسوولان این اتحادیه با سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد برگزاری لیگ رده‌های سنی پایین و لیگ‌های 2 و یک توسط اتحادیه را مطرح کرد تا توانایی این اتحادیه به مرور زمان سنجیده شود. کارشناسان فوتبال دیدگاه خود را در این زمینه اعلا‌م کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۰

 امیر حاج‌رضایی -‌ کارشناس فوتبال

من با این طرح کاملا موافقم چراکه معتقدم فدراسیون فوتبال تنها باید مجری مسابقات ملی و بین‌المللی باشد البته این پیشنهاد که اتحادیه فوتبال ابتدا توانایی خود را در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر نشان دهد، ارزشمند است.

 مهدی تاج -‌ نایب رئیس اول و سخنگوی فدراسیون فوتبال

برگزاری لیگ اساس کار فدراسیون فوتبال است، چرا که در اساسنامه فدراسیون سمت نایب رئیس دوم اساسا به منظور برگزاری مسابقات لیگ تعریف شده است و در اساسنامهنایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ ذکر شده است. بنابراین با این طرح کاملا مخالفم، چرا که اساسا برخلاف قانون است و اتحادیه در بخش خصوصی‌سازی می‌تواند یاریگر فوتبال باشد.

 هوشنگ نصیرزاده -کارشناس حقوقی فوتبال

نفس برگزاری مسابقات لیگ توسط اتحادیه خوب است، اما معتقدم در این رابطه باید برگزاری مسابقات لیگ به مناقصه گذاشته شود تا برنده این مسابقه، لیگ را به بهترین شکل برگزار کند.

 عزیز محمدی -‌ نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ

طبق اساسنامه، برگزاری لیگ، کار فدراسیون و در نتیجه سازمان لیگ است. در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم سازمان لیگ کشورها را مرجع برگزاری مسابقات لیگ می‌داند بنابراین از این نظر هم برگزاری لیگ توسط اتحادیه نشدنی است و کاملا با آن مخالف هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها