رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور سرزده در دادسرای جنایی از نزدیک روند تحقیقات شعبات دادیاری و بازپرسی را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۶۷

به گزارش «جام‌جم»، صبح دیروز علیرضا آوایی، رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه کهزادی معاون اداری مالی قوه قضاییه و عزیزاللهی معاون اداری مالی دادگستری استان تهران به صورت سرزده در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوط به این دادسرا که به جرایم مهم رسیدگی می‌کند را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار، ابتدا فخرالدین جعفرزاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی گزارشی پیرامون فعالیت این دادسرا ارائه کرد. در ادامه با توجه به فضای نامناسب ساختمان و در جهت تکریم ارباب رجوع، رئیس کل دادگستری استان تهران وعده داد که بزودی ساختمان مناسبی در اختیار دادسرای جنایی قرار گیرد.

در این بازدید آوایی در پاسخ به پرسش خبرنگار «جام‌جم» در خصوص تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات آنها پس از وقوع حادثه گفت: تلاش ما در بخش‌های مختلف توجه به مطالبات مردم و تکریم ارباب رجوع است، به همین دلیل نیز سعی خواهیم کرد در آینده‌ای بسیار نزدیک یک فضای مناسب را برای پاسخگویی به مردم در شعبه‌های مختلف دادیاری و بازپرسی دادسرای جنایی فراهم کنیم و قطعا من و همکارانم در این دادسرا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نسبت به مطالبات مردم در پیگیری پرونده‌هایشان پاسخگو باشیم.

رئیس کل دادگستری در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در خصوص شرایط ویژه 5 بازپرس ویژه قتل گفت: قضات دادسرای جنایی از جمله 5 قاضی ویژه قتل افرادی هستند که به جرایم خشن رسیدگی می‌کنند و ما نیز در قوه قضاییه سعی خواهیم کرد در حد توان خویش شرایطی ایجاد کنیم تا آنها بتوانند به مردم خدمت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها