3 دزد حرفه‌ای که شبانه انژکتور خودرو سرقت می‌کردند و بعد با قیمت ارزان به مغازه‌داران چراغ برق تهران می‌فروختند ، دستگیر شدند و به صدها فقره دزدی اعتراف کردند.
کد خبر: ۲۸۸۴۶۵

سرهنگ عباسعلی محمدیان ، رئیس پلیس آگاهی تهران درباره این پرونده به «جام‌جم»‌ گفت: چندی قبل، گزارش مردمی در اختیار ماموران کلانتری 110 شهدای تهران قرار گرفت، مبنی بر این که یک دزدحرفه‌ای به نام مهدی، اقدام به خرید و فروش انژکتورهای مسروقه می‌کند.

پس از ثبت اظهارات این مرد، ماموران به بررسی صحت موضوع پرداختند و پس از تحقیق متوجه شدند، گفته‌های مرد تماس‌گیرنده صحت دارد. بنابر این پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه یکم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 14 تهران، ماموران به خانه متهم ‌ مهدی اعزام و 18 مهر ماه موفق به دستگیری وی شدند.

او برای ادامه تحقیقات به کلانتری انتقال یافت و در بازجویی‌های اولیه پلیسی هرگونه سرقت و خرید و فروش انژکتور مسروقه را انکار کرد.

به دنبال انکار متهم، پرونده قضایی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی تهران قرار گرفت و بازجویی دوباره از مرد سارق آغاز شد تا این که وی اعتراف کرد، از یک سال گذشته اقدام به سرقت و خرید و فروش انژکتور مسروقه از 2 دزدحرفه‌ای به نام جواد و محمد کرده و انژکتورهای سرقت شده را به خانه یکی از دوستانش به نام بابک در شرق تهران انتقال داده و در قبال نگهداری این اموال، ماهانه به او 100 هزار تومان پرداخته است، هر از گاه نیز با معرفی بابک به عنوان پیک موتوری، از طریق وی انژکتورها را در محله چراغ برق به خریداران تحویل داده است.

سرهنگ محمدیان ادامه داد: به دنبال اعتراف متهم، بابک شناسایی و دستگیر و در بازرسی از خانه وی، 392 دستگاه انژکتور مسروقه کشف و ضبط شد، او پس از انتقال به مرکز پلیس، مورد بازجویی قرار گرفت و به همکاری با متهم ‌ مهدی اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند جواد و محمود، 2‌سارق فراری دیگر چند هفته قبل از سوی ماموران اداره 20 آگاهی تهران و شهرستان قم هنگام سرقت دستگیر شده‌اند. 2 متهم پس از انتقال به مرکز پلیس، به سرقت انژکتور خودروهای مختلف اعتراف و بیان کردند، علاوه بر فروش اموال مسروقه به مهدی، اموال را به 3 مرد دیگر در محله چراغ برق فروخته‌اند.

به این ترتیب، 3 خریدار اموال مسروقه چند روز قبل دستگیر و از مغازه یکی از آنها 40 دستگاه انژکتور مسروقه کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها