با همکاری وزارت ارشاد

شبکه سه ، نود سینمایی می‌سازد

قائم مقام مدیر شبکه سه سیما گفت: این شبکه قصد دارد با همکاری کامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فارابی و معاونت سینمایی «نود سینمایی» بسازد و «فریدون جیرانی» برای کارگردانی آن درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۸۸۴۴۹

به گزارش فارس ، هاشم رضایت گفت: ما با آقای فریدون جیرانی تا به حال برای ساخت این برنامه چند جلسه داشته‌ایم. طرحی که آقای جیرانی آورده‌اند به بحث سینما ، فرهنگ سینما، کارگردان‌ها و... می‌پردازد و در حقیقت درباره پیشرفت سینمای ایران است.

وی افزود: ما جلساتی در این زمینه داشته‌ایم اما هنوز به نقطه نظر نهایی نرسیده‌ایم و جلسات ادامه دارد تا به یک ساختار کامل و جامع برسیم و پس از آن کار را شروع کنیم.

رضایت با بیان اینکه این برنامه بسیار جامع است و تمام حوزه‌های سینما نظیر بحث نقد ، گزارش ، گریم ، کارگردانی ، بازیگری و... را دربر می‌گیرد ، تصریح کرد: ساخت این برنامه همکاری کامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد فارابی و معاونت سینمایی را می‌طلبد. در این باره آقای جیرانی صحبت‌هایی با این مراکز داشته است ولی ما درصدد هستیم که یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم و بدانیم که برنامه به طور دقیق به کدام سمت می‌رود و چه آیتم‌هایی دارد. پس از آن برنامه نشستی داشته باشیم و با این سه نهاد به یک تفاهم کامل برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها