قائم‌مقام مدیر شبکه 4 خبرداد

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مستند

محمد زین‌العابدینی قائم‌ مقام مدیر شبکه چهار از تولید فیلم‌های سینمایی درباره زندگی برجستگان علم و راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مستقل مستند خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۲۴۷

قائم‌ مقام مدیر شبکه چهار درباره تولید فیلم‌های تلویزیونی علمی - تخیلی که مدیر شبکه چهار پارسال وعده آن را داده بود به مهر گفت: فعالیت شبکه چهار در تولید فیلم و مجموعه تلویزیونی در چند سال اخیر بیشتر شده است البته بعد از تغییر گروه ادب و هنر به گروه نمایش و فیلم فعالیت شبکه در این حوزه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: شبکه چهار قصد دارد فیلم‌های علمی تخیلی هم بسازد اما تا فیلمنامه مناسب به دستمان نرسد فیلمی ساخته نمی‌شود. تولید فیلم‌های سینمایی با موضوع برجستگان علمی از دیگر برنامه‌های شبکه چهار است. برای تهیه مجموعه «رازهای ناگفته پیر الموت» هم دنبال تامین منابع مالی هستیم و به محض فراهم شدن اعتبار لازم تولید آن آغاز می‌شود.

قائم‌مقام مدیر شبکه چهار درباره تولید مستند در این شبکه گفت: ما دنبال تولید مستندهای جذاب هستیم. البته صدا و سیما توجهی ویژه به مستند دارد و قرار است یک شبکه مستقل مستند راه‌اندازی شود که به زودی خبرهای آن از سوی معاونت سیما منتشر می‌شود. مسلماً تمام شبکه‌ها به این شبکه مستقل کمک می‌کنند و همکاری شبکه چهار به دلیل سوابق آن بیش از دیگر شبکه‌ها است.

وی در پایان از تهیه مستندی با موضوع غذاهای محرم در شبکه چهار خبر داد که در ایام محرم روی آنتن این شبکه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها