نوجوانان فوتبال راهی نیجریه شدند

قطبی: همدلی رمز موفقیت است

فضای آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پر بود از انرژی‌های مثبت و آرزوهای قشنگی که می‌تواند به شاد کردن دل یک ملت ختم شود.
کد خبر: ۲۸۸۲۲۰

شاگردان علی دوستی که ساعاتی پیش فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد دوحه قطر ترک کردند، دیروز در تمرینات خود پذیرای یک مهمان ویژه بودند؛ مهمانی که همیشه با عینک خوشبینی به مسائل نگاه می‌کند و به تنهایی یک بمب روحیه است.

افشین قطبی همراه با دستیارش، پیت بیوتر آخرین تمرین ملی‌پوشان نوجوان را قبل از پرواز به نیجریه نظاره کرد و با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم در جام جهانی نوجوانان، گفت: در چند روز گذشته از فضای مثبت تیم ملی نوجوانان در کمپ تیم‌های ملی لذت بردم و انرژی‌ای که من در این تیم می‌بینم به خاطر همدلی و دوستی کادر فنی و بازیکنان است. قطعا این فضای پرانگیزه و کیفیت خوبی که بازیکنان نوجوان دارند مرا بسیار امیدوار کرده که این تیم در جام جهانی نوجوانان نتیجه بگیرد.

قطبی برای این ‌که به تک‌تک بازیکنان ملی‌پوش روحیه بیشتری بدهد، خطاب به آنها گفت: هدف من این است بعد از جام جهانی نوجوانان، این نسل را به تیم ملی بزرگسالان اضافه کنم، چرا که مطمئنا کار کردن روی این نسل باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

البته توجه به شرایط روحی روانی این تیم از نگاه رئیس سازمان تربیت بدنی هم دور نماند. سعیدلو در جلسه دوشنبه شب خود با اعضای تیم فوتبال نوجوانان، ضمن تقدیر از زحمات آنها گفت: با نگاه به چهره‌های مصمم شما، یقین دارم که می‌توانید در مسابقات جهانی موفق شوید. شما امید ملت ایران هستید، پس به چیزی جز شاد کردن دل مردم فکر نکنید.

رئیس سازمان تربیت بدنی سپس به ملی‌پوشان تیم فوتبال زیر 17 سال ‌پاداش نقدی اهدا کرد و به آنها قول داد در صورت کسب موفقیت این بار پاداش‌هایشان در همان فرودگاه پرداخت شود.

ایمان صادقی، سیدحسین حسینی، هادی ریشی‌اصفهانی، علی گودرزی، ایمان شیرازی، حسین گوهری، سعید لطفی، حمید آمالی، احمد مالکی، مهرگان گلبرگ، افشین اسماعیل‌زاده، اکبر ایمانی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد یگانه، سعید قدمی، علی حیدری، امید عالی‌شاه، میلاد غریبی، رضا بیالی، پیام صادقیان و کاوه رضایی نفراتی هستند که تیم نوجوانان کشورمان را در مسابقات جام جهانی نیجریه همراهی می‌کنند.

نوجوانان کشورمان حوالی ظهر امروز وارد شهر لاگوس نیجریه می‌شوند و از آنجا با پرواز چارتر، مسافت هزار کیلومتری لاگوس تا کالابار (محل برگزاری 2 بازی اول تیم ملی) را طی خواهند کرد. شاگردان علی دوستی که با تیم‌های هلند، کلمیبا و گامیبا همگروه هستند، در اولین بازی خود در روز یکشنبه 3 آبان به مصاف قهرمان قاره آفریقا می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها