وکیل مدافع بهزاد نبوی، صفایی فراهانی و مازیار بهاری درباره آخرین وضعیت موکلان خود از جمله خروج مازیار بهاری از ایران جزئیاتی ارائه کرد.ما زیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که در ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران بازداشت شده بود 42 سال سن دارد، وی شنبه با سپردن وثیقه سه میلیارد ریالی از زندان آزاد شد.
کد خبر: ۲۸۸۲۱۹

صالح نیکبخت وکیل مدافع مازیار بهاری، بهزاد نبوی و صفایی فراهانی در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تبدیل قرار بازداشت موقت بهزاد نبوی به وثیقه گفت: با این درخواست موافقت نشده است البته قرار بر این شده که تا زمان بهبودی، نبوی در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

وی افزود: بنده به عنوان وکیل مدافع نبوی نسبت به این تمدید قرار بازداشت موقت اعتراض دارم البته به دلیل اینکه پزشکی قانونی اعلام کرده که وی باید در خارج از زندان نگهداری شود لذا دستگاه قضایی باید هزینه حضور نبوی در بیمارستان را بپردازد.

وکیل مدافع محسن صفایی فراهانی در ادامه تاکید کرد: روز گذشته خانواده صفایی فراهانی با وی دیدار کردند و در حال حاضر نیز موکل بنده وضعیت مناسبی دارد و احتمالا دادگاه وی در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

صالح نیکبخت در خصوص خروج مازیار بهاری دیگر موکل خود از کشور اظهار داشت: بهاری دوشنبه کشور را به مقصد لندن ترک کرده است و قاضی و مقامات رسیدگی‌ کننده به پرونده اتهامات بهاری خروج وی را از کشور منع نکرده بودند.

وی در خصوص زمان بازگشت مازیار بهاری از انگلستان ابراز بی‌اطلاعی کرد.

نیکبخت در ادامه در خصوص احکام حبس صادره برای برخی از متهمان گفت: این احکام سنگین و غیرقابل انتظار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها