فرمانده نیروی انتظامی گفت: با گذشت 7 ماه از سال، هنوز بودجه مرز توزیع نشده است و در خصوص نحوه پرداخت بودجه ابهاماتی وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۸۱۵۶

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به این که قرار بود 130 میلیارد تومان بودجه به این بخش اختصاص یابد، افزود: این مبلغ به 90 میلیارد تومان تعدیل یافت و تاکنون به هیچ قسمتی اختصاص نیافته است.

سرتیپ احمدی مقدم همچنین گفت: با توجه به اقدامات مرزبانی نیروی انتظامی و محکم تر شدن مرزها در شمال سیستان و بلوچستان، اکنون مشکلات به جنوب این استان معطوف شده است.

وی حل مشکلات ناامنی در کشورهای همسایه شرقی را نیازمند تصمیم ملی در این کشورها دانست و گفت: بیشترین مشکلات بلوچستان منشا بیرونی دارد و اقدامات کشورهای استکباری و بی توجهی کشورهای همسایه موجب بروز اینگونه مشکلات در استان شده است.

سرتیپ احمدی مقدم به صحنه آمدن کشورهای همسایه و اقدام موثر در زمینه مسائل مشترک را ضروری دانست.

فرمانده نیروی انتظامی درباره احداث بازداشتگاه استاندارد جدید در تهران گفت: رسانه ها باید به جای این موضوع، درباره جمع آوری اشرار و اراذل و اوباش حساسیت داشته باشند.

احمدی مقدم درباره افزایش حجم ترافیک تهران در روزهای گذشته افزود: به علت کاهش ساعات روز و آغاز مدارس ترافیک 30 تا 50 درصد افزایش داشته اما در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال روان تر بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش خودرو در چند سال گذشته به امری عادی تبدیل شده است، گفت: تا چند سال آینده آمار خودروها در کشور به 20 میلیون افزایش می یابد و باید تسهیلات مناسب و آهنگ حرکتی توسعه زیرساخت ها، متناسب با افزایش خودروها انجام شود.

احمدی مقدم عمده مطالبات مردم از نیروی انتظامی را مبارزه با مواد مخدر و روانسازی ترافیک دانست و افزود: طرح هایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است و باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هرگونه تصمیم درباره تغییر ساعت کار اداری در تهران تا این لحظه به نیروی انتظامی ابلاغ نشده و اطلاعات ما از رسانه هاست.

سردار احمدی مقدم افزود: هر گونه تغییر در ساعت اداری جزو اختیارات شورای عالی ترافیک است.

فرمانده ناجا گفت: با توزیع مناسب ترافیک و مدیریت در تغییر ساعت ادارات، رفت و آمد مسیرها تسهیل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها